![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Een jaar geleden speelden we (Morte Aeterna) nog in E ... dat is verlaagd naar C# en nu spelen we in B. Stel je black/death metal voor in B ... ultra snel en ultra bruut. Elke keer als we onze nummers spelen is het een orgasmische ervaring ... heerlijk! Zo naar je eigen geluid toe werken is heersend! ![]() |
|
INRI Dit jaar debuut cdemo uitgebracht en vrij goede reacties over het algemeen (tjek ZM, HM, vampire, etc.) We zoeken nog steeds naar een (sessie) toetsenist(mail: y.m.vansteenis@students.uu.nl als je interesse hebt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Yot op 29-12-2002 21:58] ![]() |
|
mooie muziek! dat inri, wel jammer van het matige geluid... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: in B ![]() ![]() ![]() flapperen de snaren dan niet ongeveer om je enkels? Oud Vuil. ![]() |
|
![]() Je moeder. ![]() |
|
Ik heb geen band. Ik wacht met smart op een magix music maker die metal kan maken zodat ik een 1mans band kan beginnen ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Mijn ene band heb ik hier al voorgesteld, Any.. Ik speel ook samen met Shun Sacer in een band, snelle hyperblast death/black ![]() Ik drum btw.. ![]() |
|
quote: HAHA! Ik heb nog geen nieuwe snaren en speel nog steeds met een 0.11 setje ![]() ![]() |
|
quote: Koop een 7 snaar setje en gebruik de 6 dikste, klaar ![]() ![]() |
|
quote: Da's ook een optie ... ![]() |
|
quote: Heb je een Floyd Rose achtige brug op je gitaar? Dan moet je de tremelo-spanning wel goed afstellen.. ![]() |
|
quote: Ja, wou ik net zeggen... ![]() quote: Met Fruityloops kan je ook al leuke metal dingen maken Zenial ![]() |
|
quote: Ik HEB een Floyd-Rose. En dat ie goed afgesteld moet worden weet ik. En zeker de schroef in je hals (andere spanning) ![]() |
|
quote: Dat kan nodig zijn als je hals HOL trekt door de grotere snaarspanning.. Door met een gewoon setje in B stemmen trekt je hals juist bol omdat de snaarspanning lager is. Vrij logisch allemaal ![]() ![]() |
|
gewoon een 7 snaar kopen, nergens last van ![]() ![]() |
|
Zodra de bassist van mijn ene bandje een echt basgitaar koopt ben ik de trotse bezitter van ene HONDO-bass !! Woohoo ![]() |
|
Wij hebben met zn drien een tot nog toe naamloze band opgestart... Stijl: (heavy) bluesrock Dave: gitaar Luc: bas Jachim: drum en op twee februari doen we ons ding op een jamsessie te Meulebeke, Heaven's Door. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Nog naamloze band: - Triple-Dan: gitaar - Bonnie: bas - Hub de Gallier: grunts - Schaap (niet op ZM): drums - Shreddie: gitaar 3 nummers af en we gaan 2 covers dan. Stijl: cannibal corpse / morbid angel ![]() |
|
quote: Owhjee... Hub op grunts, dat kan wat worden! ![]() |
|
quote: haha, jah, hoor je hele tijd: TJOKKEFOL erdoor heen ![]() ![]() |
|
Band: Angels Decay Stijl: Iced Earth, Iron Maiden, Slayer, Fear Factory -Jax: drums -Michel: guitar -Patrick: guitar -Raymond: vocals -Maurice: bass Tweede demo is net opgenomen, meer info op http://www.angelsdecay.tk ![]() |
|
quote: Hee mies, heb je vrij? ![]() |
|
quote: Yep, hoe is het met het hoesje van de demo ![]() ![]() |
|
bijna klaar! jij speelt toch in nog een band? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |