|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Een jaar geleden speelden we (Morte Aeterna) nog in E ... dat is verlaagd naar C# en nu spelen we in B. Stel je black/death metal voor in B ... ultra snel en ultra bruut. Elke keer als we onze nummers spelen is het een orgasmische ervaring ... heerlijk! Zo naar je eigen geluid toe werken is heersend! |
|
INRI Dit jaar debuut cdemo uitgebracht en vrij goede reacties over het algemeen (tjek ZM, HM, vampire, etc.) We zoeken nog steeds naar een (sessie) toetsenist(mail: y.m.vansteenis@students.uu.nl als je interesse hebt ). Om eindelijk de mensen live te kunnen teisteren. Stijl (zoals de aardschok het omschreef): aparte mengeling van black, death en doom. Voor onszelf is de hoofdmoot black metal. check http://inri.tk voor mp3 [Dit bericht is gewijzigd door Yot op 29-12-2002 21:58] |
|
mooie muziek! dat inri, wel jammer van het matige geluid... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: in B flapperen de snaren dan niet ongeveer om je enkels? Oud Vuil. |
|
Je moeder. |
|
Ik heb geen band. Ik wacht met smart op een magix music maker die metal kan maken zodat ik een 1mans band kan beginnen Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Mijn ene band heb ik hier al voorgesteld, Any.. Ik speel ook samen met Shun Sacer in een band, snelle hyperblast death/black Gitaren staan in Bes, wellicht gaan we naar A (7 snarige gitaren) We schuwen vreemde maten niet, met vreemde maten kan je een hele maffe sfeer creƫren.. Ik drum btw.. |
|
quote: HAHA! Ik heb nog geen nieuwe snaren en speel nog steeds met een 0.11 setje Maar ik ga er dikkere snaren op doen. Onze andere gitarist speelt op een Yamaha drop 6. Zijn aparte snaren voor en ik denk dat ik er zo'n setje op ga gooien. |
|
quote: Koop een 7 snaar setje en gebruik de 6 dikste, klaar |
|
quote: Da's ook een optie ... |
|
quote: Heb je een Floyd Rose achtige brug op je gitaar? Dan moet je de tremelo-spanning wel goed afstellen.. |
|
quote: Ja, wou ik net zeggen... quote: Met Fruityloops kan je ook al leuke metal dingen maken Zenial |
|
quote: Ik HEB een Floyd-Rose. En dat ie goed afgesteld moet worden weet ik. En zeker de schroef in je hals (andere spanning) |
|
quote: Dat kan nodig zijn als je hals HOL trekt door de grotere snaarspanning.. Door met een gewoon setje in B stemmen trekt je hals juist bol omdat de snaarspanning lager is. Vrij logisch allemaal |
|
gewoon een 7 snaar kopen, nergens last van |
|
Zodra de bassist van mijn ene bandje een echt basgitaar koopt ben ik de trotse bezitter van ene HONDO-bass !! Woohoo |
|
Wij hebben met zn drien een tot nog toe naamloze band opgestart... Stijl: (heavy) bluesrock Dave: gitaar Luc: bas Jachim: drum en op twee februari doen we ons ding op een jamsessie te Meulebeke, Heaven's Door. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Nog naamloze band: - Triple-Dan: gitaar - Bonnie: bas - Hub de Gallier: grunts - Schaap (niet op ZM): drums - Shreddie: gitaar 3 nummers af en we gaan 2 covers dan. Stijl: cannibal corpse / morbid angel |
|
quote: Owhjee... Hub op grunts, dat kan wat worden! |
|
quote: haha, jah, hoor je hele tijd: TJOKKEFOL erdoor heen |
|
Band: Angels Decay Stijl: Iced Earth, Iron Maiden, Slayer, Fear Factory -Jax: drums -Michel: guitar -Patrick: guitar -Raymond: vocals -Maurice: bass Tweede demo is net opgenomen, meer info op http://www.angelsdecay.tk |
|
quote: Hee mies, heb je vrij? |
|
quote: Yep, hoe is het met het hoesje van de demo |
|
bijna klaar! jij speelt toch in nog een band? |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |