|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Of je neemt gewoon na een driekwart jaar en één optreden een retestrakke semi-live-demo op! |
|
Misschien werkt dat voor jou. Niet voor ons. There Will Be None Left |
|
Ik wete het nog niet. Gisteren is de demo opgenomen ... |
|
Tevreden? There Will Be None Left |
|
maar waarom nu naam behouden, ik zie nog steeds geenvoordeel van het uitstellen van de naamsverandering. maar goed: nog optredens binnenkort? |
|
Recentelijk ben ik in een 2e band gaan spelen. Op dit moment drum ik in Any, antimetal is zanger/ gitarist in die band. Stijl: Poprockfunkgroovecore Er staan een paar MP3's op de site.. Ook maak ik tegenwoordig samen met Shun Sacer blasfemische, hemeltergende teringherrie. Ook in deze band drum ik. Stijl: chaotische black/ death. Nog geen MP3's beschikbaar. |
|
quote: Joa, bepertke tijd, beperkte opnamemogelijkheden, maar niet schlecht .. |
|
Niet slecht? Geen goed standpunt om je eerste demo mee aan te prijzen, lijkt me. There Will Be None Left |
|
quote: Ik vind mensen die laaiend enthousiast over hun eigen band/demo zijn pas irritant... Van die uitslovers... Bah! |
|
quote: ja en vooral deze zin is om te kotsen:"ja onze stijl, ja die is eigenlijk niet te beschrijven... we zijn nieuw" kots en dan heb je weer een of ander ripp off totaal niet origineel zwaar zuigend bandje voor je neus |
|
quote: There Will Be None Left |
|
quote: Een beetje bescheidenheid is toch altijd wel sierend, bovendien voorkom je dan enorme tegeslagen voor jezelf en je eventueel aanwezige publiek. En het zijn altijd die kloterige zinnetjes als die jij neerzette... Ik haat arrogantie!!! |
|
nou, ik weet niet of ik dat hier al een keer heb gepost: ENFEEBLE Vox (grunts) - Paul Guitar + Backing Vox - Björn (ja, dat ben ik) Bass - Mark Drums - Jim Percussion - Maarten Simpele Thrash, met invloeden van Metallica. Gruntvox, en vage drum-breaks. |
|
De bedoeling is om binnenkort een aantal nummers op te nemen, gewoon in de oefenruimte, met een 4 sporen recordertje. Tot nu toe hebben we vijf nrs. zo'n 18 minuten muzak. |
|
quote: Ik ben erg kritisch op de dingen die ik zelf doe, perfectionist. Moet ook, anders heb je of bagger, of een te groot ego. |
|
hehe beginnende bandjes met een groot ego zijn : |
|
Mijn band is niet fantastisch Ik wel, maar band niet |
|
LOL |
|
okay, is er vorige week een nieuwe groep ontstaan in the pits van Antwerpen: Butcher: Speed metal attack!!! allround bastards bandleden zijn: Paul (Suhrim): Drums Johan (Suhrim): Bass Peter (Axamenta): Ryth.G. Ruben (Battalion): Vokills Phil (Gurthang): Ryth. en Lead G. verwacht de CDdemo rond half 2003 tevens de optredens! no nonsense bulging trash/speed metal cumming your way! [Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 12-12-2002 15:18] "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
ik w8 met spanning Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Megadeth |
|
Band 1: Naam: Limb Amputation Stijl: Goregrind Muzikanten: Ik speel allesb zelf Ben nog op zoek naar een gitarist Releases: Ben met demo bezig Band 2: Naam: Black Vortex Stijl: Industrial/Dark Wave/Doom Muzikanten: eenmansproject en blijft ook zo Releases: geen Band 3: Is nog in wording.Geinteresseerden kunnenme mailen Naam: Blackness Stijl: Black metal Releases: geen |
|
quote: Ik snap het wel maar als je als band je eigen materiaal nu eenmaal echt goed vind??? Dan kun je toch niet net doen alsof je er matig mee tevreden bent? Ik heb meer een hekel aan dat valse bescheiden gedoe. |
|
quote: Hhmmmm ... interessant. Waar zal het hoofdzakelijk plaatsvinden (Plaats waar je woont/ oefenruimte etc ...) en hoe erg black metal wordt het?! |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |