|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
We hebben de band al een keer voorgesteld in een ander topic een tijdje geleden, maar nog niet hier. Dus bij deze: De band heet "The Blasfemic Pipers" Beli Mawr - uilleannpipe & zang Count Usher - Gitaar, drums & zang Sessie-muzikanten: Lucy Loes - Keyboards & Samples Johannes Paulus II - Gregoriaanse Koorzang Pim Fortuyn - Doodsgerochel De Freundschaft Blaaskapelle - Blazersectie Ons eerste nummer "Aan den Yzer" (waar wij dus wonen) is bijna ingeblikt. Oja, we worden ongetwijfeld de meest geniale band van de hele black/folk)-scene. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Welke leden van God Dietroont spelen dan met jou in BLOED? |
|
The band is nog BZN Bestaat uit Petra (geen ZM)- /zang JaneDoe - bas Gummibeer - /fouten drummer volgt binnenkort Spelen nu nog alleen covers al vier keer geoefend. [Dit bericht is gewijzigd door gummibeer op 31-08-2002 21:52] |
|
Evershadow is de naam, de muziek is misschien niet heavy genoeg voor dit publiek. Nieuwsgierig hoe mijn band klinkt en hoe ik zing: www.evershadow.cjb.net O ja, als er nog toetsenisten geinteresseerd zijn: mail me dan |
|
Band: Voleg Genre: geen stijl is ook stijl Leden: rKrVoleg (a.k.a Ginger Voleg, niet ZM) - zang Mennowar (a.k.a. Baby Voleg, niet ZM) - touwtjesplank Dood Spoor (a.k.a. Posh Voleg) - staalkabelbalk Oebe (a.k.a. Scary Voleg) - touwtjesplank Sporty (a.k.a. Taco of Death) - potten en pannen Opnamen: - heel veel teepjes en andere shit - cd-tje "Problems with Girls and Other True Stories" Er was een website, maar die is geloof ik even off-line. http://kabel.netvisit.nl/~bakker08/index.html [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 03-09-2002 15:15] Touché, pussycat! |
|
quote: (Ff off topic) Niet joh...dat jij nou altijd vouwdienst heb! P.s. je mag hier de was trouwens ook weleens komen opvouwen Don't blush when I rip you open |
|
quote: Jullie zijn toch nog niet zo lang bezig, of wel.....?? Ik geloof da'k jullie demo via onze toetsenduwert heb gehoord..Klonk goed. Was alleen hoorbaar dat jullie nog niet zo lang bestaan, maar dat is bij de eerste WoF-demo ook duidelijk te horen |
|
quote: Ik zal jou eens komen opvouwen!!! |
|
tsja, het wordt waarschijlijk modderklomp. (ook niet mijn idee) Zoals de naam al zacht lomp/folk dus |
|
quote: is dat je band voorstellen. |
|
Suphor!!!! alleen we staan een beetje stil nu zo de zomervakantie. We maken beetje blackmetal en wat vikingmetal enzo ^~*+*~^Steeeeeeeeeeeel^~*+*~^ |
|
Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Het is Guestbook niet Geustbook. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
wist ik, spelfouten zijn true Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
"chanced" ? 11.45: restate my assumptions |
|
Heosphoros(guitar + voical)?? Helmar(drum + bass) = drum&bass hahahahaa jullie maken dus drum en bass...leuk! Suck my piss |
|
ja man! moet je ook eens doen! (ps, er staat drum plus bass) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Jeeez Heos, je bent toch wel erg overdreven met je über-true image bezig heh |
|
Count Usher's 'splinternieuwe' band: "Lost Highway" Leden: Count Usher - zang/bass Cliff - Leadgitaar Rys - drums Erik - Ritmegitaar Stijl: Eighties powermetal Alhoewel, splinternieuw... We zijn ooit al eens met deze leden een band begonnen een paar jaar geleden, maar wegens niet-bijzonder-overeenkomen hebben we er toen mee gekapt. Nu zijn we dus terug! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Wanneer komt julie eerste cd uit? Eerste optreden? Doe de groeten aan Hendrik van me en Outbreak was zalig, Denisen was ook goed, en onze Nick the Butcher Vermote was proper, amai Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: waaa wanneer komt dat materiaal?! nee weet je ik ben serieus benieuwd |
|
quote:En wanneer komt jouw shit uit? Heb Vermanon eens geluisterd, en klinkt zwaar ok. Of zet anders wat op de bekende FTP. |
|
dat rijmt enneh, mn 'nieuwe' eenmansgedoe wat nog naamloos is een geen true imago heeft: ik: muziek iemand anders: zang ben met een ode in metalvorm bezig. als er wat uitkomt zet ik wel wat online... Je moeder. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |