|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, dat hoor je wel vaker! Jammer, misschien vind je volgende keer een betere/gezelligere band!! |
|
quote: inderdaad, hoewel ik zelf ook wat af begin te dwalen, heb inmiddels een site online gezet enzo, stond eerst helemaal niet in de planning eigenlijk Je moeder. |
|
quote: Promotie is goed!! Anders weet nog niemand dat je bestaat |
|
ej dara ben jij voor hehehe Je moeder. |
|
quote: veeeeeeeel beter! ik vond dat andere ding zo ehm... kut veel strakker! |
|
quote: Ik weet wat je bedoelt, Nihil... |
|
quote: Jaja... Doe mijn best hoor |
|
Ik ben dan ook eindelijk bijna klaar met mijn bandje... Pfff... Dat valt nog niet mee, als je buiten de paden probeerd te spelen! Anyway... We zijn bijna klaar, meer info zal ik wel neergooien mocht het er zijn! |
|
ferstjerren nog niet echt mee bezig, maar het moet iets worden in de trand van het laatste probeerseltje. |
|
quote: Ja... Line-up compleet: Acoustisch gitaar 1 Acoustisch gitaar 2 + zang Bas + zang Percussie Mogelijke sessies: viool, piano + vrouwlijke vocalen [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 28-11-2002 16:13] |
|
http://www.enslavement.tk woohoo eindelijk wat foto's!! nu nog mp3tjes voor op onze site. zie pictures [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 28-11-2002 22:24] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Wat voor muziek willen jullie maken? Kan je enigszins een omschrijving geven? [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 28-11-2002 22:24] |
|
quote: Nou ja... Ehhh nee dus. Maar alles is unplugged op de bas na. Het gaat alle kanten op... Ik zal wel wat posten zodra er opnamen zijn! |
|
De woorden zijn jullie allen bekend, neem ik aan. Onze band heet 'Darkness' (weinig origineel, maar originalteit wat betreft bandnamen laat ik over aan punkgestoorden). We spelen death metal, twee zangers (scream en grunt), twee gitaristen, drummer, bas. Niets op internet nog, doch er komt een demo aan. There Will Be None Left |
|
quote: waarom hoor ik pantera in de intro? |
|
quote: quote: quote: quote: hilarisch! het optreden is al geweest, dus ik neem aan dat de betrokkenen nu wel weten dat ze gespeeld hebben... tenzij ze een internet-dubbel hebben Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Er zijn echt veeel bands die zo heten! Das echt niet practisch! |
|
Klopt ook, en praktisch zal het niet zijn. Ik sluit ook niet uit dat als we ooit een cd gaan opnemen we een voorvoegsel erbij plakken of een andere naam geven. Voor nu past het, en gezien de weinige optredens (11)en het stadium waar we nu inzitten is het niet erg. We hebben een nummer of twintig, maar daar moet nog aan geschaaft worden. Passages die te saai klinken, nummers die te kort, of juist te lang zijn, maten die nog te voorspelbaar zijn. Ik laat het jullie weten als we wat hebben. There Will Be None Left |
|
quote: Ik zou het toch maar doen hoor... Er lopen ook veel Darkness-bands rond die ronduit kut zijn! |
|
Dan zullen we die even laten zien hoe het hoort. Ook zal het dan weinig moeite kosten om de beste te worden. Beetje uitdaging is niet erg. There Will Be None Left |
|
quote: Tsja... Zo kun je het ook zien natuurlijk. Laat maar gauw wat horen als je wat klaar hebt dan! Welke stijl eigenlijk? |
|
Mid tempo Death. We hopen originaliteit toe te voegen dmv ritme'stoornissen' en verassing, maar we moeten nog schaven. Ik laat het je weten. There Will Be None Left |
|
quote: kunt dat soort dingen beter zo snel mogelijk doen, het is beter als je nog niet zo bekend is. zie sacremetntel sachem, of hoe ze nu weer heten. zeker in het nederlandse circuit is naamsbekendheid erg belangrijk, als je net bekend begint te worden en gaat dan veranderen is de kans groot dat alles wat je opgebouwd naar de tyfus is. |
|
quote: Ja inderdaad... Anders ken je weer opnieuw beginnen! Sacramental Sachem is het trouwens, maar heetten die eerst ook anders? Ze bestaan nu niet meer trouwens, ik geloof dat ze nu verder zijn gegaan onder een naam: Fuelblooded (vind trouwen bloodfueled een toffere naam!). |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |