|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Thanks Karnivoor! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Klinkt best heel oke. |
|
Thnx. And this is me on guitar http://www.geocities.com/non_placet/crapopibanez.mp3 I need practice [Dit bericht is gewijzigd door Nihil op 27-10-2002 20:10] Tum podem extulit horridulum... |
|
vette strot dude Trieste gast |
|
quote: Niet slecht maar het brullen doe je beter. |
|
Porjekt Vuurstorm brengt binnekort de nieuwe CD, genaamd Furie uit. Porjekt Vuurstorm speelt Fiktieve Black metal. |
|
Nogmaal Colcothar live, dit was één van onze eerste optredens. Het nummer zal je hopelijk wel herkennen, het is "Pull the Plug" van Death... Jammer genoeg onbreekt het begin... http://us.f1.yahoofs.com/users/31864e2f/bc/My+Documents/PtP1.mp3?bcx9Ev9AUZgWKyAc en dit is op een ander optreden, een uitreksel van het allereerste Colcothar nummer, Emotional Starvation: http://us.f1.yahoofs.com/users/31864e2f/bc/My+Documents/Emotional_Starvation.mp3?bcx9Ev9A.KWZEfJg Tum podem extulit horridulum... |
|
Totensturm heeft al anderhalf nummer, wat ik gisteren met de zanger heb geschreven. Primitieve Rauwe Black. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Doe zo voort, zou ik zeggen. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote:klinkt interessant... mp3? je hebt weer een mooie ikoon s! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Fiktieve black metal? Fictief = verzonnen, denkbeeldig Dus ze spelen Black metal die niet bestaat? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Het is een verzonnen, denkbeeldige band. |
|
|
|
Is wel erg hypnotiserend die fiktieve black metal. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Je meent ut. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik stink erin Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ja, ik wilde je even helpen met een subtiele hint maar nu ben ik de dumb-ass I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
nee het was een complot, slegthyd en ik spelen onder 1 hoedje om jullie allemaal in de val te lokken... gniffel gniffel gniffel [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 27-10-2002 22:06] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
als jullie mijn band willen horen, kom dan hier heen: of surf gewoon naar http://come.to/fluisterwoud hehe Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Je moeder. |
|
Eyeon... Dark Conspiracy heeft de naam verandert omdat na bandwisselingen en muzikale veranderingen de muziek om een andere naam vroeg. Muziek in straatje van de symphonische en progressieve metal. binnenkort een nieuwe webpage: www.eyeonmusic.net [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 27-10-2002 23:07] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Komt die website er nog? Want die Eyeon link is nu niet klikbaar. Symfonisch & Progressief? Da's wel een flinke verandering, of niet? Welke kant uit symfonisch, en progressief? Meer de fusion/jazzkant uit, of meer harmonisch, veel keyboardpartijen en neo-klassieke invloeden? Of iets anders? |
|
quote: Ja, vroeger was dat deathmetal, maar dat is voor mijn tijd. meer symphonisch, maar dan zonder keys (ik ga eventueel wel wat ter ondersteuning doen op de aankomende cd, maar geen solos) het is meer gitaarsolo gericht, het progressieve element zit in een enkel nummer, en we zijn daar nog flink mee aan het stoeien... kan zijn dan we meer die kant op gaan, al hebben we ook wat materiaal wat de Queensryche kant op gaat. Het meeste heeft nu nog een knipoog naar Nevermore. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Okay, dat klinkt als asskickende moderne heavy metal dus (?) want ik vind Nevermore als een van de weinige moderne heavy metal bands vrij vet. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |