|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:yep En nu schrijf ik hoofdzakelijk de nieuwe nummers, verwacht over een maandje of 2,3 een mini-c.d. ter voorbereiding van een echt full-lengt album |
|
TRISOMY Bandleden (alfabetische volgorde): Bass: Pieter van den Berkmortel; Drums: Frank Kraak; Synths: Maarten Siem; Strings: Michiel van Veen; Vocals: Irene Visser. Website: www.trisomy.nl Stijl: melodische, emotionele metal met nu-metal en hardcore-invloeden C.d's: Under your skin en Different Minds In januari gaan wij de studio in om de eerste c.d. te maken met deze nieuwe bandformatie. Als er nog bands zijn die een package met ons willen aangaan, aarzel dan niet en mail ons op info@trisomy.nl Fuck all arrogant people! |
|
hee heb jullie een keer live gezin in haarlem op een klein feestje ergens op een plein. Ik zong toen samen met een school band van de vlakbij gelegen school. iedereen ging daarna weg, maar ik ben nog ff gebleven om naar jullie te luisteren want ik was wel benieuwd. en jullie waren erg goed, heb daarna nog ff met jullie staan babbelen. vond jullie toen een "the gathering" kloon (positief) helegeval denk ik zo'n 2 jaar geleden of zo [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 23-10-2002 13:17] |
|
quote: Hey Markam, Leuk dat je ons typeert als een positieve Gathering-kloon. Dat zijn wij echter allang niet meer, zeker niet met de huidige bandformatie. Zowel de zangeres als de bassist zijn uit de band gestapt. Deze zijn inmiddels vervangen. Eentje door mij (zangeres) en de ander door Pieter, zoals je hierboven kunt zien. Laatst heb ik mijn zang teruggehoord op een digitale opname en ik kan je zeggen dat het verre van Gathering-zang was. Aangezien wij nu bezig zijn met proefopnamen, alvorens wij voor 'het echie' de studio ingaan, ben ik errug benieuwd wat het eindproduct wordt. Het is opmerkelijk hoe je een ander beeld krijgt van de muziek die je band maakt als je het eenmaal op band terug beluistert. Fuck all arrogant people! |
|
uh, ok. mijn band PUNY melodieuze punk/rock, denk daarbij aan invloeden van FaceToFace en FooFighters. Echter de laatste tijd maken we ook veel gebruik van (heavy)metal-riffjes. opgericht in: 1996/97 optredens vanaf: begin '98 [reclame]as. vrijdag in De Stam Almelo, met DragonFly (gothic/metal uit Venne)[/reclame] [Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 23-10-2002 15:41] |
|
heb waarschijnlijk de primeur, want ik heb net werk van heos gehoort en dat klink lekker! |
|
Band Pleurisherrie Gitaar/zang = Gummibeer Genre noise (letterlijk) |
|
quote:whahahahhaha Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: ik ben serieus het klinkt een beetje fluisterwoud achtig. echt niet zo slecht of zo. gewoon rouw en hard |
|
Heeft ie je mp-3's gestuurd ofzo? Ik wil het namelijk ook wel een horen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
hij heeft me via msn een klein stukje nummer laten horen, maar hij zou geloof ik dat zelfde stukje ook op de webpage zetten |
|
hihihihihi Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: en de grap is. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
laat eens horen dan... sorry was sarcastisch, misschien is het wel wat Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ik gooi het zo online gelijk met (ja alweer ik verveel me) de nieuwe site http://www28.brinkster.com/sinistrum/newsiteindex (link gefixt) [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 26-10-2002 10:44] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
uhmz ben er nog niet over uit of ik het leuk vind of niet... Je moeder. |
|
quote: melodie moet waarschijnlijk "melody" zijn. Ik ga eens naar jullie materiaal luisteren. de verwachtingen zijn hooggespannen. |
|
vrij onduidelijk vooral maar de potentie is er in ieder geval. ik mag ook niet zeiken want ik ben net zo amateuristisch Je moeder. |
|
quote: klnikt niet slecht. de opname kwaliteit is klote maar het is verder zoals karnivoor schrijft: de potentie is er zeker. Ik ben wel benieuwd naar meer en compleet materiaal. En een goede geluidskwaliteit is erg troe tegenwoordig dus... |
|
ik vindt er niets aan Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Niet mijn ding.. |
|
Een beetje kutgeluid dat Sinistrum, maar de potentie is er wel IMO. Oke, een fototje van mijn band. Een van de weinige die gelukt zijn. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Colcothar live. Ik doe de vocalen. http://www.antwerpen.be/p/lugburz/leeching/sounds/colcothar_StemDerStilte.mp3 Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: cool Je moeder. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |