|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
hahahahahahaha Je moeder. |
|
Intestterror: drums Salacious Gods: drums Trieste gast |
|
quote: Hee, ik heb jullie een keer gezien, weet alleen niet meer waar. Was erg stoer! I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Ok, ik stel me m'n band voor... Wat nu? Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: geef ze een I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote: lekker muziekkiej ookal ben ik niet gek van de muzieksoort |
|
quote: aaa, jij bent de nieuwe drummer? see you soon [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 03-11-2002 1:35] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: ja Trieste gast |
|
quote: Het eerste optreden met mij zal pas in Febru-arie zijn, een drie-daagse minitour. Trieste gast |
|
quote:Waar is dit? |
|
ja, en wanneer? Trieste gast |
|
quote: Juistem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: nou zeg, ik zit dus in judgement day, maar ik ben me van geen kwaad bewust?!?!? waar moet dit optreden dan wel niet zijn? Oud Vuil. |
|
quote: HAHAHAHAHAHH Geef het nou maar op kerel, niemand neemt jou of je schijtherrie serieus. Joden hebben daar niks mee te maken. |
|
ik weet ook van niets [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 03-11-2002 21:45] Trieste gast |
|
quote: Cool zeg, niemand weet van dit optreden |
|
btw, we hebben een nieuw logo. dit jpgtje is de ruwe tekening, maar ik heb ff niet beter. Oud Vuil. |
|
quote: Errug troe en underground optredentje |
|
Repossessed heeft zowaar uitbreidingen gedaan. De line-up ziet er nu ongeveer zo uit: Bart - drums Chedli - gitaar Nick - bass Erik - keyboards Count Usher - zang Het goeie is dat alle leden op de drummer na eigenlijk gitarist van oorsprong zijn, dus kunnen we gezellig met z'n vieren muziek schrijven. Hell Yeah! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Count Usher pleur maar meer info in axamenta topic |
|
En ik ben met Colcothar en alle andere lopende en geplande muzikale projecten gestopt. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Hoezo? |
|
Ik wil gewoon muziek maken zonder al het gezeik erbij. Blijkbaar ligt dat nogal moeilijk voor de meeste mensen. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: dank We gaan binnenkort trouwens een demo opnemen in een vette studio |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |