![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
mag ik raden wat voor een muziek het wordt ![]() ![]() Je moeder. ![]() |
|
er zit vanalles in... hhehe: grindcore, crustcore, powerviolence... enz ![]() |
|
quote: echt heel binnenkort komt me demo uit heb heel het artwork aan moeten passen, daarom duurde het zo lang nieuw artwork [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 17-10-2002 21:04] ![]() |
|
heersch! ![]() ![]() ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
ach dit was het artwork eerst ![]() |
|
Vet artwork Markam!! Momenteel zit ik in 1 band, als drummer in een pop/rock band: Any En ik ben hard bezig materiaal te schrijven voor een solo-projectje. Ik probeer technische death te schrijven met als voornaamste invloeden de groovende Morbid Angel en Pestillence ![]() Ik zal alle instrumenten behalve de zang gaan doen; hooguit achtergrondgrunt. Ik hoop binnen 2 weken de 1e track op te nemen, die ik hier dan uiteraard zal posten. ![]() |
|
jah das kut he? ik kan ook al voor geen meter zingen, maarja ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
quote:damn dat is best mooi www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
quote: thanx ![]() |
|
Alleen jammer dan veel mensen een COWBOY jas dragen ipv lange stoffen jas ![]() Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
quote: ken et jah... ik besteed het uit aan iemand anders, ben er nog niet helemaal over uit wie de eer krijgt Je moeder. ![]() |
|
quote: HOWDEEEEEEEE boy and proud of it too heb em trouwens gekocht op de highland games ![]() ![]() |
|
damn dat gezicht in het bos is echt mooi gedaan! ![]() ![]() maar volgens mij had je al door dat ik em cool vond ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
![]() nothing less nothing more, life is a bitch life is a whore. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
LOL, heet het 2e nummer Mountain Fag?? ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
ja man uber he! ![]() dat is een nr over de mounten fag die heel alleen leeft met een leeg homo hart, wel zielig......bahah ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 17-10-2002 23:05] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
Ik ben toch serieus wel geinteresseerd wat jullie er van gemaakt hebben. Enig idee wanneer??? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
snel. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
Ik vind die "..../50" wel eh.... ja ik weet niet of ik het nu apart, voorbarig of über 31337 moet noemen ![]() Ook wel apart dat jullie eerst met artwork en dan met muziek komen ![]() ![]() |
|
muziek is al af makker. We wachten todat we het kunnen produceren. (demo komt vandaag of morgen online) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
Okay, okay ![]() ![]() |
|
tja, ik ben toch wel een beetje benieuwd naar panda metal ![]() |
|
quote: Ja... ik ook... Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
LOL ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |