|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
mag ik raden wat voor een muziek het wordt Je moeder. |
|
er zit vanalles in... hhehe: grindcore, crustcore, powerviolence... enz |
|
quote: echt heel binnenkort komt me demo uit heb heel het artwork aan moeten passen, daarom duurde het zo lang nieuw artwork [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 17-10-2002 21:04] |
|
heersch! tziet er netjes uit hoor www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
ach dit was het artwork eerst |
|
Vet artwork Markam!! Momenteel zit ik in 1 band, als drummer in een pop/rock band: Any En ik ben hard bezig materiaal te schrijven voor een solo-projectje. Ik probeer technische death te schrijven met als voornaamste invloeden de groovende Morbid Angel en Pestillence Ik zal alle instrumenten behalve de zang gaan doen; hooguit achtergrondgrunt. Ik hoop binnen 2 weken de 1e track op te nemen, die ik hier dan uiteraard zal posten. |
|
jah das kut he? ik kan ook al voor geen meter zingen, maarja www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote:damn dat is best mooi www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: thanx |
|
Alleen jammer dan veel mensen een COWBOY jas dragen ipv lange stoffen jas Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: ken et jah... ik besteed het uit aan iemand anders, ben er nog niet helemaal over uit wie de eer krijgt Je moeder. |
|
quote: HOWDEEEEEEEE boy and proud of it too heb em trouwens gekocht op de highland games |
|
damn dat gezicht in het bos is echt mooi gedaan! maar volgens mij had je al door dat ik em cool vond www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
nothing less nothing more, life is a bitch life is a whore. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
LOL, heet het 2e nummer Mountain Fag?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ja man uber he! dat is een nr over de mounten fag die heel alleen leeft met een leeg homo hart, wel zielig......bahah [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 17-10-2002 23:05] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ik ben toch serieus wel geinteresseerd wat jullie er van gemaakt hebben. Enig idee wanneer??? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
snel. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ik vind die "..../50" wel eh.... ja ik weet niet of ik het nu apart, voorbarig of über 31337 moet noemen Ook wel apart dat jullie eerst met artwork en dan met muziek komen maar verder, succes hoor... |
|
muziek is al af makker. We wachten todat we het kunnen produceren. (demo komt vandaag of morgen online) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Okay, okay Over grimmende downloadmanagers en aanstormende browsers dan maar... good lukk |
|
tja, ik ben toch wel een beetje benieuwd naar panda metal |
|
quote: Ja... ik ook... Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
LOL |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |