|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Succes ermee! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
sterkte!!! ik ben vorige week weer begonnen na 7 maanden niet gelest te hebben, hehe |
|
dank If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: oeh! maar is het dan net of je weer van voor af aan moet beginnen, of maakt het niet zoveel uit??? Ik hoop dat ik mijn rijbewijs binnen 3 maanden heb; het geld is in elk geval geen probleem (want ik kan mij voorstellen dat als je bijvoorbeeld student bent, het een onbetaalbare grap wordt). Ik vind de prijzen trouwens belachelijk hoor! Ik betaal E 36,30 per uur en E 336,00 voor 10 lessen. De eerste les wordt 1 uur, omdat ik dus poep weet; 0,0... ik zit al jaren naast Devoraz in de auto, maar opletten wat hij doet heb ik nog nooit gedaan, dus woensdag gaat die man mij eerst e.e.a. uitleggen en gaan we door Lelystad rijden. Daarna krijg ik lessen van 2 uur en dan gaat de reis naar Harderwijk, want daar wordt afgereden namelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 22-07-2002 15:25] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
nee hoor, valt reuze mee. Het is net als fietsen, dat verleer je niet Ik heb er wel ff aan moeten wennen dat die kerel nu een andere auto heeft met een heeeeeeeele gevoelige koppeling |
|
Ik zou normaal ook beter eens beginnen aan men rijbewijs...ik heb de tijd en de goesting niet...en ik ben al levensgevaarlijk genoeg met mijn fiets |
|
quote: Je weet het,..... RECHTSE pendaal is de REM Wiegen Meister ! |
|
moet ook nodig eens aan een rijbewijs beginnen eigelijk... (al ben ik pas 18 ) My madness, my sadness |
|
Ik heb onlangs zwaar illegaal gereden van Bleiswijk naar Rotterdam.. Had nog nooit gereden of gelest, zette een maat van me ineens zijn auto aan de kant - Zo, rijden Snaack! Uh?! Ok! En het ging goed, schakelen stelde echt geen hol voor en ik heb niets geraakt En de auto zelfs achteruit ingeparkeerd voor mijn huis, in 1 keer goed Ik denk dat ik binnenkort maar een spoedcursus ga doen |
|
Aan de andere kant, ik heb 2 jaar geleden mijn rijbewijs gehaald (trouwens nog mazzel gehad op mn examen, in de file gestaan ), maar ik kon toen al niet fantastisch rijden, heb nu 2 jaar bijna niet in een auto gezeten, dus nu ben ik er helemaal slecht in. Als je geen auto hebt en ook niet binnen korte tijd eentje zal krijgen is t een beetje zonde om je rijbewijs te halen vindik... Zenial |
|
Ik ben het voorlopig nog niet van plan. Te duur en teveel gedoe. |
|
quote: ..en het wordt alleen nog maar duurder.. |
|
Ik mag het niet helaas...ik heb maar 16% zicht Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Des te langer gaat het duren voordat ik er aan begin. Als ik dat al doe. |
|
Ik heb nog steeds geen rijbewijs, maar ik hoef ook geen auto. Hoe minder vrouwen op de weg, hoe veiliger niet waar? Succes, Sarjenka Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Grom-ik rij al 10 jaar en heb nog maar één keer een botsing gehad-alleen met blikschade- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Tss.. Moet dat niet zijn: "Ik rij nog maar 10 jaar en ik heb al een keer een botsing gehad."? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Hmm... ik rij 7 jaar en heb ooit een keer een overstekende boom geraakt. No regrets and no remorse... |
|
Rechtse pendaal is REM !!!!!!!!! Wiegen Meister ! |
|
quote: ik had je de eerste keer ook gehoord hoor...aandachtstrekker Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ja ik weet het, ik moet mijn rijbewijs halen. Nu iedereen bek dicht. |
|
quote: Hehhe.. halverwege mijn rijles kwam mijn rijleraar ook met een andere auto, maar dit was een exact dezelfde VW GOLF , en ook nog eens in dezelfde kleur.. Ik vroeg dus aan hem of hij nieuwe spiegels had (die hadden namelijk een ander soort glas) .. lol.. pas toen ik ging rijden merkte ik dat het een heel andere auto was .. \ Ik heb nu 3 maanden mijn rijbewijs maar rij niet erg veel omdat ik op mezelf woon en geen auto heb. Als ik bij mijn ouders ben rij ik mijn ma overal heen (boodschappen/bieb,moestuin, etc) in de fiat-panda omdat ik het wel leuk vind om even te rijden en zo voorkom dat ik het verleer, en als ik bij de ouders van Cadaveria ben rij ik nog wel eens in de VW GOLF van haar stiefpa (rijdt tien keer beter dan die panda ) Ben 2 weken terug voor het eerst sinds mijn examen weer op de snelweg geweest [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 22-07-2002 19:04] |
|
Ben zelf ook pas begonnen met lessen, heb er zo'n 6 gehad. Is wel megaduur idd, vakantie zit er niet in dit jaar maar ja ben dan ook student. Heb vandaag mijn theorie gehaald, in 1 x Prive-rijlessen zitten er niet meer in sinds ik met mijn vriends auto tegen een boom ben gereden (achteruit in een bocht)...... Succes met je lessen sarjenka! [Dit bericht is gewijzigd door Angel op 22-07-2002 19:06] To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
Ik begin in september met lessen voor m'n C I can hardly wait Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Hehehe.. ik zou er niet aan begonnen zijn destijds als ik het niet van mijn ouders kreeg.. dat ging via zo'n niet-roken-is-rijbewijs constructie.. Dat gebeurt tegenwoordig niet zoveel meer of wel?? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |