|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als je jezelf daardoor beter voelt, tuurlijk schat I am the 1%. |
|
When I'm on the road... I'm indestructible... mvg wk10 |
|
owh gosh nee ooit als ik rijk ben?? *pruil* http://www.datenu.nl/SisterOfMercy ........ A BAND WITH NO TALENT CAN EASILY AMUSE IDIOTS WITH A STUPID PUPPET SHOW!!! |
|
quote: Ik zei het altijd: aanvullende eisen alvorens vrouwen een rijbewijs mogen behalen! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Volgende week blijf ik binnenhuis. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Al kunnen autorijden is niet altijd een voordeel. Je hebt jezelf namelijk onbewust technieken aangeleerd, die hoogstwaarschijnlijk volgens CBR-normen fout zijn, en die moet je eerst afleren. Hier gaat wel extra tijd in zitten. Voordeel van al kunnen autorijden is dat je al een redelijk gevoel hebt qua koppelen, de grootte van een auto etc. They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Dat betwijfel ik. Het gaat om basisvaardigheden als koppelen, schakelen etc. die ik al beheers. Met rijles gaat altijd de meeste tijd zitten in het volgens CBR-normen rijden (kijken, kijken en nog eens kijken) |
|
Zo. 1e les gehad en geen verkeersslachtoffers gemaakt Was erg cool, had ik godverdomme 8 jaar geleden al moeten doen. Maar ja.. Nu in no-time naar het rijbewijs toe! |
|
succes Snaack!! ik ga nu extra op lesauto's letten uiteraard in Rotjeknor carcasstrid |
|
quote: Ik heb hem nu ondertussen ook al een jaar of 4. Ik vond lessen echter echt zwaar kut, zo'n chagrijnige klootzak naast je die alleen maar zit te zeiken! Verder is autorijden echt geniaal, racen over de snelweg, tuffen door de binnenstad, allemaal even tof man! Alleen filerijden is klote. [Dit bericht is gewijzigd door disinter op 08-09-2005 10:51] "I had sex, intercourse with her. It's one of those things that I guess got to be part of my life, having sexual intercourse with the dead." Henry L. Lucas |
|
. (kutcomputer) [Dit bericht is gewijzigd door disinter op 08-09-2005 10:51] "I had sex, intercourse with her. It's one of those things that I guess got to be part of my life, having sexual intercourse with the dead." Henry L. Lucas |
|
quote: Ben nu ook bezig met lessen. Als ik mijn rijbewijs heb mag ik alles rijden. Als je vanaf 21 lest heb je de keuze tussen A-beperkt of A. Uiteraard ga je dan voor A. |
|
quote:Wacht maar tot je de koppeling gaat gebruiken "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
die gebruik je ook op de eerste les of mocht jij alleen in de 1 rijden hahaaha.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Sommige mensen beginnen in de eerste les alleen met sturen. Hahahahhaa. |
|
quote: Ik mocht de 1e les "alles" al doen.. En dat ging prima. Maarruh, ik moet uiteraard nog steeds aan mijn theorie beginnen, hmpf. Ik sta nu op het punt af te rijden dus laat ik maar eens aan mijn theorie beginnen. |
|
quote:Gister theorie gehaald, eitje werkelijk. Een keer het boek goed doorlezen en natuurlijk een paar oefententamens was genoeg. Dat meer dan de helft gezakt was snap ik echt niet. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
En die mogen straks ook allemaal autorijden Valt me sinds ik les trouwens meer dan ooit op hoe slecht het met de rijvaardigheid van mijn medewegmisbruikers gesteld is.. Sommige mensen zou je met liefde het rijbewijs afpakken. |
|
quote: Kan nog wel eens vies tegenvallen, zitten nog wel eens echte kutvragen tussen. Ken iemand die 9 keer over theorie moest doen en daarna 6 keer over het afrijden.. gelukkig is hij er daarna maar mee gestopt. |
|
Haha, hoorde pas van mijn instructeur dat hij een "leerling" van in de 50 op les had.. Die had er al 150 lessen bij een ander opzitten, tussentijdse toets gedaan, op ALLE punten gezakt. Mijn leraar raadde hem aan te kappen |
|
quote: mijn moeder heeft er ongeveer 90 lessen over gedaan (toen ze 48 was) maar ze heeft het wel gehaald Edit, bizar verhaal, een collega van mijn rijïnstructeur had een leerling die na 19 keer theorie nog niet geslaagd was. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 21-04-2006 12:57] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Ja, sommige mensen zijn zó hopeloos dat ik eerst wel even schakel. Maar dat zijn er hooguit 2 op de 100... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb komende dinsdag mijn 2e tussentoets. Achteraf gezien had deze toets een stukje eerder plaats kunnen vinden, ook volgens mijn instructeur. 3e tussentoets in mei, examen begin juni. Ik verwacht geen problemen, rijden gaat erg vloeiend de laatste lessen . |
|
RIS? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |