|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat is je aanschafbudget? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Morgen mag ik om mijn voorlopig rijbewijs , ben nu ook een gevaar op de weg Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Veel succes! Maar hoezo om je 'voorlopig' rijbewijs?? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Heb je Beli wel eens ontmoet? Dan wete je dat je hem geen echt rijbewijs moet geven .... |
|
LOL Daar zit wat in. Nja, zal wel weer iets Belgs zijn.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Wel, nu moet ik 3 maand stage rijden, dan examen afleggen en als ik geslaagd ben heb ik mijn volwaardig rijbewijs quote: ok, als ik jou zie oversteken, extra gas bijgeven P.S. Immo, het is Belgisch ipv Belgs [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 09-07-2004 20:49] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Rare regeling.... Maar jij had je rijbewijs al 6 jaar geleden moeten halen...of mag dat in Belgie pas als je 24 bent? quote: OH JA JOH?!?!?!?! [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 09-07-2004 20:50] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Tja, heb het een beetje uitgesteld. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
20 november heb ik mijn rijexamen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Is zo'n twee weekse afrijopleiding nog iets? Edit: Dat je dus in twee weken of tien dagen ofzoiets je rijbewijs haalt. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 20-10-2004 18:40] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Tsja.. Sommige mensen... (Oftewel: Belgen.) ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Nee, dat mag je al van je 16 en 9 maanden. Da's dus al 5 jaar dat ze me aan m'n hoofd zagen om 'ns achter een stuur te kruipen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Kruip eens achter het stuur! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: waaar is het wachten op dan? Cash? zoja.. kan het beter ASAP doen want het zal alleen maar duurder worden. |
|
Ik wacht nergens op. Ik ben een zorgeloos, rijbewijsloos, fladderende pendelaar. Wat heeft een mens meer nodig dan abonnementen? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Een rijbewijs. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
heb er lang over gedaan maar nu kan ik rijden ook wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: hehe snap et wel.. Ik heb al bijna 3 jaar mn rijbewijs maar ik rij nooit! heb er een hekel aan... laat mij maar lekker naar buiten turen of in slaap vallen Kwil een MOTOR!!!! |
|
quote: quote: In combinatie met een grasmachine of niet? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:Same here (alleen al wat langer ) |
|
Ik volg je lichtend voorbeeld... [Dit bericht is gewijzigd door Lies op 21-10-2004 20:36] [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Als ze nie zo aan mijn oren zaten te zagen had ik ook nog steeds mijn voorlopig rtijbewijs nie Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: das wel stoer maar mag zoeits 120 km/h op de openbare weg rijden dan? |
|
Als je er een speciaal rijbewijs voor hebt wel ja. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |