|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
tnx all "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Gefeliciteerd Rob! |
|
quote: hehe helaas.. met OV reizen blijft goedkoper en den haag en rotterdam centrum is beter met de trein te bereiken "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
ik wil even mededelen dat ik die reclame van de ns over de vierkante wielen en abs echt een onzettende schijtreclame vind. (de conducteur is een gladjacker van 30 en blank, verder zit er 1 buitenlander is en die heeft een afro en een walkman, er zit een vrouw in die met haar uiterlijk bezig is, ook blank, een zaken man, blank, want mannen werken wel, en een oma met kleinkind, is deze reclame soms gefinancieerd door het cda ofzo. die zijn de laatste tijd toch bezig met een vrouw weer in de keuken offensief stelletjes christenlijke rukkers) |
|
Wie weet, het zou me niet verbazen. Enkele weken geleden heeft iemand me toch kunnen ompraten, dat ik een beter mens zou zijn als ik een rijbewijs zou hebben etc.. Dus had ik afgesproken dat we eens gezellig een rijlesje konden doen. Aaaaargh!! Volgens mijn 'begeleider' ging alles prima, maar die wist niet dat mijn hart makkelijk 200/u haalt, elke keer wanneer ik vaststel dat er buiten mezelf ook nog andere weggebruikers zijn. Wat een stress man! Pff.. ik blijf maar gewoon te voet gaan (fietsen is ook teveel stress ) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Wat is het probleem nu ? Zaten er te weinig immigraten in de reclame ? Het is namelijk bijna een verplichting tegenwoordig om in elke programma of reclame spotje een gekleurde medemens te proppen om toch maar te benadrukken dat het helemaal niet normaal is dat hier zo veel blanken op een hoop zitten. |
|
Heb net mijn polisblad binnengekregen. Begin als 23-jarige met voor het eerst een auto meteen op 40% bonus/malus (trede 6) .. niet onaardig [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 12-02-2004 16:56] |
|
quote: doe je goed vinnie! Ik heb al 2 keer schade gereden maar dat was gelukkig met een auto van de zaak |
|
quote: Da's helemaal niet gelukkig...als je namelijk geen schade rijdt kan je van je lease mij. een verklaring krijgen waarin staat dat je schadevrij hebt gereden... Ik ga volgend jaar een tweede auto erbij nemen voor het leuk zeg maar. Die kan ik dan all risk verzekeren met een nog vettere korting omdat ik dus zo lang schadevrij heb gereden.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hij kwam niet eens van een lease maatschappij. Het was meer gewoon een auto van de baas, letterlijk. |
|
quote:Mijn eerste auto .. meteen 67,5 % no claim |
|
Ik ben vanaf 19 december al een gevaar op de weg, maar zet t er toch nog even bij LAI LAI HEI |
|
Ik ben nog een te grote risico factor op de weg vandaar dat ik dat vervloekte papiertje nog niet heb Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
En dan? een trabant? |
|
quote: Autobezit is toch kapitaalbezit dus je bent ideologisch correct zonder voertuig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Heheheh let's bully the commie |
|
Ik ben denk ik 1 van de weinige mensen die totaal geen behoefte heeft aan een rijbewijs. Het scheelt in elk geval een hoop stress. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Een rijbewijs levert geen stress op hoor... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
voor soimmige mensen wel Je moeder. |
|
Het hálen van een rijbewijs veroorzaakt vaak veel stress. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Het levert wel vaak frustraties op als iemand stress krijgt dankzij haar rijbewijs .... |
|
quote: Zolang ik geen productiemiddelen bezit ben ik correct bezig Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ik had ook nooit behoefte aan een rijbewijs, maar hier in Emmeloord is nou eenmaal geen treinstation, naar A'dam is met de auto 45 minuten, met het ov ruim anderhalf uur! welke kant je hier ook op wil, je bent altijd twee keer zo lang onderweg zonder auto. Als ik in hartje Utrecht zou wonen had ik ook geen behoefte gehad aan een auto nee... De hoofdreden dat ik een auto gekocht heb is om mijn actieradius te vergroten (ben nog altijd zoekende naar leuk werk) en om te voorkomen dat ik in een sociaal isolement geraak (wat hier praktisch onvoorkomelijk is zonder auto aangezien de laatste bussen (ja, bussen, arg) om tien uur weggaan en om elf uur terugkomen... Verder spaart het me ook nog eens geld uit op langere termijn.. afgezien van de wegenbelasting en verzekering (samen 45 euro / maand) is het in mijn eentje al iets goedkoper om te rijden dan om met het ov te gaan, en met vriendin erbij helemaal, en dan heb ik het nog niet eens over de enorme tijdswinst (tijd = geld ) [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 12-02-2004 21:52] |
|
Ik heb eindelijk besloten ipv een spoedcursus toch maar gewoon rijles te gaan nemen.. Eind feb. wil ik beginnen, eind mei wil ik mijn rijbewijs hebben. Ik kan al rijden dus dat zou geen probleem moeten zijn.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |