![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Klinkt dan wellicht heel stom, maar kun je dan niet Noorwegen een maandje extra uitstellen en dan eerst je rijbewijs halen? ![]() |
|
quote:Nou, dat ligt een beetje aan het gastgezin dat ik wil. Ik heb er 1 op het oog waarbij ik het dan moeilijk kan uitstellen. Maar dat is allemaal nog niet rond. Dus het kan nog alle kanten op. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:tja keuzes keuzes. dit is dat gastgezien waar je op 1 kind van 1 ofzo moest letten? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() zonet rijles geregeld. 26 februari een oefenles om in te schatten hoeveel lessen ik nodig heb. Meteen ingeschreven voor een stoomcurus theorie ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:Daar moet je mannen ook niet mee plagen ... ![]() |
|
quote: Ahhhh waarom niet. Kunnen ze best hebben. Ach ik rij best goed. Nog geen schade gemaakt hoor :p On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:wij 2en in een auto.. dan moeten ze zich pas zorgen maken. We maakten al schade aan de auto van rajackar (we zater erin) terwijl we zelf niet eens reden. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Iemand tips voor autoles in zwolle? ik wil asap mijn rijbewijs halen kan over een week of 2 beginnen. ![]() |
|
quote: Meen je,... Misschien weten die baliekneuzen het niet. Wim weet het wel. Zou het wat uitmaken, als ik bij 2 rijscholen les heb? ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Hehehe, in een andere stad lessen, is veiliger voor ons ![]() Ik heb niet bij een Zwolsche rijschool les gehad, dus ik kan je niet verder helpen. Veel succes! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Hoe kunnen we dat nou op ons geweten hebben dan? We zaten vast alleen maar te zingen. Ik zei nog pas op volgens mij. Die idioot die midden op die rotonde stil stond om te kijken welke kant hij op moest, acht ik geheel verantwoordelijk. Wat een idioot was dat. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:neen.. oh dan was het 2x.. ik bedoelde meer dat drama met de parkeer sensoren.. poeng poeng poeng poeoeoeeennggg.. *KNAL* Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Moet je als je bevriend bent met ons, maar geen parkeersensoren nemen,... Dan vraag je om moeilijkheden... Sorry ik acht Raj hier compleet verantwoordelijk voor ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:Ik meer die fles drank die we op hadden ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:Weten ze wel, maar zaken zijn zaken. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ik drink nooit, ik ben onschuldig. Ik drink trouwens niet als ik rijles heb ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:Dat worden voor mij ook wel 2 zware weken dan ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Jammer iemand anders tips voor rijles in zwolle? Ik zat wel te denken om les te nemen in een dorp omdat het makkelijker zou zijn en het slagingspercentage ook een stuk hoger ligt. Ik wil hem vrij snel hebben. ![]() |
|
Hmja, succes dan je eerste keer in een échte stad alvast; zorg dat je de verzekeringspapieren bij je hebt en weet te vinden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Dan ben je wel een beetje een lulaap. ![]() quote: Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Autorijschool Harwil http://www.harwil.nl/ ![]() ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |