|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Edit zonder edit te zijn; je hoeft alleen geen autorijbewijs ( te hebben voordat je aan je motor (A) begint. Geldt niet voor aanhanger, vrachtauto en bus. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Leek me ook al. In de auto heb je tenminste nog een stuk blik om je heen die je beginnersfoutjes kan opvangen zo kan ie wel weer |
|
Muahahahaa, vrijdagmiddag mag ik m'n nieuwe leasebak gaan ophalen.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Minder bij nadenken? Ik niet, als ik rij heb ik mijn gedachten er wel bij. |
|
Volgens mij bedoelen jullie allemaal hetzelfde maar zeggen jullie het anders. zo kan ie wel weer |
|
Duidelijk. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Uiteindelijk wel en zo niet dan komen ze er zelf wel achter als ze eenmaal volkomen automatisch over de wegen zoeven en daar een of andere idioot tegen komen. Edit: Ja ik ben eigenwijs [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-04-2005 16:38] |
|
heb ik al jaren Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: is t ook. tenminste das mijn mening. ik heb mn auto en motor tegelijk gedaan. of t slim is om eerst motor te nemen is van jouzelf afhankelijk. of je er verantwoordelijk genooeg voor bent enzo. t vergt veeeeel meer concentratie, en je moet niet alleen voor jezelf oppassen maar ook voor anderen. een motor wordt supersnel over t hoofd gezien. ik heb een keer met autorijles gehad dat ik bijna een dikke bmw omverreed omdat ik m niet zag: hij zat net achter de rand van de voorruit. das dan toch wel effe schrikken maar t kan gebeuren. en daar moet je als motorrijder altijd rekening mee houden. daarnaast is motorrijden veel vermoeiender als auto, zeker als je nog "een groentje" bent, als ik t zo mag uitdrukken. en wat de meesten ook vergeten... je kan niet zomaar op de eerste de beste motor stappen als je je rijbewijs hebt. ik weet niet hoe die regels precies zitten (kan iemand me dat trouwens vertellen? ik wil wel eens weten wanneer ik op een dikke fiets mag ) maar ik meen me te herinneren dat jij nog vrij jong bent en als ik t me goed herinner mag je pas vanaf je 23 of als je 2 jaar je rijbewijs hebt een zware rijden. daarvoor mag je maar max. 250 cc ofzoiets. naja, om een lang verhaal kort te maken, denk er goed over na, en als je t dan nog steeds wil, gewoon doen. nog een tipje van mijn zijde: als je je rijbewijs hebt, kijk dan vooral uit op de eerste warme dagen van t jaar (zoals nu ) er zijn dan heel veel motoren op de weg die de hele winter stil hebben gestaan en veel van die mensen zijn zo blij om weer op hun fiets te zitten dat ze vergeten op t verkeer te letten. = ongelukken. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
whoei eindelijk ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Gefeliciteerd! Feessie! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Iedereen woonachtig in Tilburg binnen blijven! As zaterdag heb ik mijn eerste rijles... bibber... |
|
quote: Congrats Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
tnx maar geen feesie denk ik ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Tuurlijk wel! Met z'n allen naar de kroeg.. en jij BOBt. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
dat bedeol ik al gelukkig heb ik geen auto ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
nou, het gaat eindelijk gebeuren hoor. Volgende week zaterdag heeft ome Sjaak zijn 1e rijles! |
|
Goed, ik vermijd Rotterdam en omstreken dus de komende tijd. Succes kerel! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
rijlessen is leuk heb me eigen nu zo 4 jaar en kan niet meer zonder. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
ben benieuwd hoe het gaat... ik kan nl. al autorijden, heb me wel eens illegaal op de weg begeven. |
|
quote: wat ik wel belangrijk vind is wel dat je iemand krijgt waar je een beetje mee door de bocht kan anders heb je echt zo baal uur elke keer als je bij zo hansworst moet zitten...ik had een meisje nog jonger dan mij uit rotterdam geweldig die praatte voor 10 de tijd vloog voorbij en was gezellig en niet onbelangrijk omdat ik haar gezellig vond wou ik ook meer aanenemen van haar. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Het boeit me eigenlijk niet, tenzij mijn instructeur een echte botte lul is. Maar ja, dan word ik vast NOG botter |
|
quote: Rijden is inderdaad heerlijk (mits je de binnensteden een beetje mijd), lekker ontspannen sjeezen met je favo muziek op. maar de lessen vond ik persoonlijk geen reet aan. Continu moeten luisteren naar iemand die je niet mag verhoogd het rijplezier nu niet echt. Edit: gefeliciteerd Elite en succes Snaack [Dit bericht is gewijzigd door slome op 27-08-2005 19:21] |
|
Autorijden is voor chauffeurs. I am the 1%. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |