![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja dus... jammer genoeg... Ik ben tegen een BOOM gereden onlangs... *ween* Maar bedankt in ieder geval! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 01-10-2002 23:04] ![]() |
|
quote: Ja.. dat is misschien nog wel het grootste nadeel van het van je ouders leren van rijden; zij kunnen nog zo goed les geven, maar een eigen rempedaal hebben ze niet... ![]() |
|
Dat was wel ff zonder ouders btw. ![]() ![]() |
|
Ik heb vrijdag mijn examen en ik ben DOODNERVEUS!!! ![]() To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me ![]() |
|
PILLEN SLIKKEN ! ![]() |
|
Dat doe ik dus juist liever niet ![]() To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me ![]() |
|
Euhm, ik had ze op doktor recept, mocht er niet meer als 2 nemen, maar met 4 hebben megawoppie afgereden ! (en geslaagd, ik had toen namelijk gruwelijke examenvrees, maar met die pillen was ik relaxt en vrolijk) ![]() |
|
![]() ![]() ff kijken of mijn dokter ook van die pilletjes in stock heeft..... To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me ![]() |
|
ik ga vandaag over 4 maanden beginnen met m'n rijlessen, theorielessen over 3 maanden, dat schiet ook al lekke rop ![]() wel damn duur, 'smam koopt 't af voor 2000 euro, all in zeg maar. Nah goed, ik rook niet, en als ik dat niet zou gaan doen kreeg ik m'n rijbewijs betaald. Auto krijg ik ook, omdat ik anders op kamers zou moeten en dat kost d'r net zo goed veel geld. Leuke deal niet waar ![]() Og ja, ik heb me ingeschreven voor een snelcursus van 5 weken. In 5 weken tijd lessen en je rijbewijs in handen, theorielessen de ik al op m'n 17e, dat komt d'r wel nog bij dan. *etiket* ![]() |
|
kheb em nu al een tijdje, wel relaxed, rij alleen weinig... Je moeder. ![]() |
|
Vandaag m'n 20e en 21e les gehad... En we gingen fileparkeren. Stond ik in Harderwijk achter een auto van - zeer duidelijk - een metalfan ![]() Helemaal volbestickerd met allerlei leuke bandstickers ... Zeg ik tegen m'n rijinstructeur: "kijk, da's nou een hardrockauto"... (eerder hadden we een gesprekje over het feit dat ik zondag naar een metalconcert was geweest en hij zich afvroeg hoe je in vredesnaam je in van die harde muziek kunt begeven ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 09-10-2002 13:06] If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
quote:ik ga voor mijn tracktor rijbewijs ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
snaack wordt het niet eens tijd voor zo'n papiertje? ![]() ![]() |
|
ik heb gisteren mijn eerste rijles gehad ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." ![]() |
|
quote: En??? hoe ging dat? suc6 iig If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
Ik heb volgende week donderdag praktisch examen om 15.15u Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! ![]() |
|
quote: suc6 ![]() |
|
quote: Dank u, zal het kunnen gebruiken Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! ![]() |
|
quote: Weet je dat je alleen maar een trekkerrijbewijs hoeft te hebben als je tussen de 16 en de 18 bent? Je mag pas rijden vanaf je 16de, en zodra je 18 bent mag je zover ik weet zo zonder rijbewijs een trekker besturen. "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". ![]() |
|
Over een half jaartje is het zover. ![]() ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ik heb straks mijn praktijk...... To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me ![]() |
|
quote:Hoezo dat, heb je boerin aspiraties? ![]() |
|
Om 15.00u is het zo ver, hopelijk valt het mee Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! ![]() |
|
quote:neen ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |