|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Kom je uit Belgie of Nederland, in Nederland is het in iedergeval zo dat ze je nooit mogen laten zakken of ALLEEN het verneuken van een speciale verrichting,, het mag hooguit de doorslag geven.. |
|
quote: Lol.. ik had dat ook ja, heb 17 april 2002 mijn papiertje gehaald, 2 weken na invoer van nieuwe rijbewijs dus ... maar ja, nog maar 3 jaar en dan mogen wij ook scheuren |
|
quote: Ik kom uit België. Gisteren overigens weer gezakt. Klotezooi. "I find your lack of faith disturbing." |
|
Aah klote joh! Subtiel kamerolifantje |
|
Aanstaande maandag m'n proefexamen klein maandje daarop het echte werk! |
|
quote: Succes ermee! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Danku! Gaat wel lukken denk ik, had een redelijk strenge instructeur en die zei dat alles nu goed ging |
|
succes Tom! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
In het kader van 'ik heb al weer een lekkere scheut wijn op' wens ik je ook succes. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Dankje quote:Hehe, pestkop , bedankt! |
|
Drank, maakt meer goed dan je lief is Subtiel kamerolifantje |
|
|
|
Heb rijbewijs vanochtend gehaald! |
|
feli <--cola |
|
quote:Gefeliciteerd! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Proefexamen?? Het wordt steeds gekker .. |
|
Thanks! Moet nog wel een beetje ontstressen. Even wat flink beukende muziek opzetten. |
|
quote: Ga je ook meteen voor de auto of rij je voorlopig rond in auto's van ouders en of vrienden? |
|
quote: Eigen auto is nog niet meteen aan de orde. En mijn vriendin heeft ook een auto. Zal haar lief aankijken vanavond... |
|
hehe. gefeliciteerd. Autorijden is handig. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Nadat ik er afgelopen vrijdag meer dan drie uur over heb gedaan om vanuit Apeldoorn in Nieuwleusen te komen ga ik denk ook maar eens een rijschool op bellen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik moet morgen Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: good luck "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |