![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja alsof je kan zakken.... ![]() ![]() |
|
quote: Heel veel succes ermee ![]() ![]() quote: En beter dan mijn eerste 4 keer.... ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: en net zo goed als ik mijn eerste keer ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:En de mijne. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Of de mijne ![]() ![]() |
|
quote: Of mijne ![]() Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Ik ga gelukkig weer lessen, eindelijk ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Ik moet over 3 weken op voor mijn rijbewijs! Maak me er nu al druk over... Droom er zelfs over ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
quote:Ja, de aanloop er naartoe is irritant. Vooral als je zit te wachten op de examinator! ![]() En daarbij ben je extra geconcentreerd als je een beetje nerveus bent. Ik ben 1 x gezakt (op het te haastig (!) kijken in mijn buitenspiegel bij een bochtje achteruit ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:Daar ben ik ook wel bang voor, dat ik te gehaast ga rijden waardoor ik slordige fouten maak... ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
quote: Des te banger je ervoor bent des te beter je het doet. Alleen zak je dan vaak weer ergens anders op... ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:Nou, dankjewel! ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
quote:Ja succes he. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
quote: Dordrecht ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
Ik ben altijd heel ontspannen als ik zoiets heb, maar om de een of andere reden maak ik op examen van die domme fouten die ik in de les nooit maak. Over twee weken moet ik al voor de derde keer op ![]() ![]() |
|
quote:Ow dan zit ik hier wel veilig ![]() quote: Ja ik vond dat examen ook best vreemd ben eigenlijk nooit zenuwachtig maar mijn benen trillenden nogal, maar als je gewoon je je hoofd heen en weer beweegt en doet alsof je elk zijstraatje inkijkt dan komt het wel goed. [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 30-09-2003 1:28] ![]() |
|
quote:3 keer is scheepsrecht! Ik kan het weten. ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Zo'n 5 jaar terug had ik bijna mijn rijbewijs, maar door wat persoonlijke problemen heb ik het toen niet kunnen afmaken. Ik ben er ook nooit meer mee begonnen. Ik zuip sowieso teveel. Heiden en rijbewijs gaan niet samen in één zin, behalve deze dan. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Lol:D Ik ken dat:D Al hebbik nu wel mn rijbewijs hoor. Maar ik heb een vreselijke rijstijl, en inderdaad ik te vaak onder invloed om dat ding daadwerkelijk te gebruiken... LAng leven mijn fietsmobiel! Ik heb gesproken ![]() |
|
quote: Gelukkig hoef ik meestal over de A4/A12 en A2 te crossen. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Heb ik gelukkig al gehaald man kan niet meer zonder mijn autootje brengt me naar de concerten toe en laat me nooit in de steek (hoop ik) ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
mja ik had het op het eerste staatsexamen, dus vijf keer geprobeerd maar op theorie had ik wel 50/50 hehe maar al bij al, veel geld kwijt (4000 euro) Do androids dream of electric sheep? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |