|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Minder??? wacht tot je vrienden je constant aan de kop zagen.... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Dat helpt allemaal niet Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
*bibber* Ik moet morgenmiddag om 14u30... het lukt vast nooit [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 22-10-2002 12:10] |
|
quote:Kijk, als je zo gaat denken lukt het idd niet. Je DOET het gewoon, punt. |
|
Ja hoor, ik DOE het idd gewoon, maar de manier waarop hé... |
|
TSSSJAKKAAA! Nee serieus, je haalt het makkelijk! Succes! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Hee ik ben een ramp in de auto, en zelfs IK heb mijn rijbewijs gehaald! Dus jij kan het ook! Zenial |
|
quote: Vooral kalm blijven en weten wat je moet doen in bepaalde verkeerssituaties en zelfzeker overkomen. [Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 22-10-2002 13:00] Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik zit op bijna het einde van mijn rijlessen... ben ik gisteren zo enthousiast aan het rijden tijdens rijles, dat ik een kruispunt totaal niet gezien heb... Dus instructeur boven op de rem... Ik zeg: "wat nu?"... hij zegt: "je had geen voorrang"... echt superstom natuurlijk, maar gelukkig heb ik nu gewoon nog lessen If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ik heb de mijne al een maand en t gaat heerlijk!! light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Ik ben gebuisd om dat ik geen tweede binnenspiegel had (huh? wat? idd ja, huh wat?) ik heb niet eens wat mogen doen ofzo, hoplaaa, gebuisd... ik zou die vent kunnen WURGEN, nu, en letterlijk!!!! |
|
quote: Gebuisd?? Ben je nou gezakt omdat de lesauto waarin je zou afrijden niet 100% in orde was?? |
|
Dat was wel met mn eigen auto hé, ik heb geen les gevolgd... |
|
quote: hm gebuisd betekent gepijpt, waar ik vandaan kom |
|
lullig (sorry hoor maar het klinkt echt lullig) My madness, my sadness |
|
quote:Oh wacht ja! In Belgie is het systeem helemaal anders! Jullie mogen al rijden zonder rijbewijs meen ik.. en mogen zonder lessen afrijden... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
in NL hoef je geen 2e binnenspiegel te hebben.. |
|
Jep, je krijgt n voorlopig rijbewijs, als je voor de theorie slaagde, en daarmee mag je 9 maanden rondrijden, met je ouders als begeleiders ofzo... quote: Welja, tis dus ook de eerste keer dat ik daarvan hoor hé... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 23-10-2002 17:53] |
|
quote: vraag eens na of dat datecht in de regels staat, ken ook zijn dat je examinateur gewoon een kutbui had My madness, my sadness |
|
Tis gelukt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: congrats dude Bruce Banner |
|
quote: Gefeliciteerd! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Dank u! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Yeah! ik moet overigens 2 september m'n theorie examen doen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |