|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heuy! Ik ben eindelijk geslaagd voor mijn rijexamen! "I find your lack of faith disturbing." |
|
Ik heb vananavond mijn eerste theorie les eindelijk had er geen zin in We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized |
|
quote: Ik ook in een keer het papiertje, op het stadskantoor hadden ze de papieren voor zo'n punten rijbewijs nog niet binnen (was net 2 dagen ingegaan ofzo) en toen heb ik nog een 'gewoon' rijbewijs gekregen |
|
quote: Gefeliciteerd! |
|
quote: Ondertussen al mee bezig ja. quote: Tnx! "I find your lack of faith disturbing." |
|
Ja gefeliciteerd Ik moet nog beginnen met lessen, maar op het moment heb ik er niet echt geld/tijd voor. Doe mij maar MF! |
|
quote: Euh nee....je moet namelijk uren op het stadhuis rondhangen en het kost nog klauwen vol met geld ook. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:En dús is het moeilijker dan een brood halen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik stond binnen 10 minuten buiten met m`n rijbewijs je moet ook niet bij het stadhuis op de Coolsingel komen, daar is het veel te druk "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Wauw, moeite hebben met wachten en je pas door een machine halen. Dan moet het afrijden wel een mega-klus worden! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Kerel...ik heb al tien jaar mijn rijbewijs. Daarom moet ik hem vernieuwen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Heel veel succes en sterkte gozer! Je kan het, ik weet het! Anders oefen even een paar keer bij de bakker. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Donderdag = doomsday. Gelieve niet op de weg te geraken tussen 8:00 en 10:00! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote:Hee succes Elfensteen! Enne, geen zorgen over het afrijden; het moeilijkste komt nog als je naar het gemeentehuis gaat voor het afhalen van het ding. Dat schijnt een HEL te zijn... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Drank u Hehe, het meeste zorgen maak ik nog over de binnenstad (zo druk als de neten en overal kleine kutsteegjes)! Bijzondere verrichting e.d. hoort geen probleem te zijn (gelukkig hoef ik die dag pas 's avonds te werken dus heb genoeg tijd voor het gemeentehuis ) [Dit bericht is gewijzigd door Pink Floyd op 26-04-2004 14:53] Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Hehe ben echt veel te vaak gezakt Maar heb ondertussen wel al een jaar mijn rijbewijs... Heb gereden in centrum Rotterdam, niet bepaald de relaxte plek! Mja erg relax hoor als je dat papiertje eenmaal op zak hebt.... Horns raised and filled...! |
|
quote: Hey succes maat! Laat ff weten als je geslaagd bent They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Hoezo? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
erg flauw... |
|
quote:Uiteraard! Gaan we een keer racen Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Gezakt! Op een bijzondere verrichting nog wel...achteruit rijden, verkeerd geleerd...domme instruczeur en achteraf nog zeggen "oja, hij had TOCH gelijk!" Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Que??!?? Daar ben je mooi klaar mee.. maar je bent toch niet gezakt op alléén die speciale verrichting? |
|
quote: Misschien een stomme vraag, maar wat kun je er dan verkeerd aan leren? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |