![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik kan hier in de buurt voor 900 pleuro een 10daagse spoedcursus doen.. Dat lijkt me wel wat! ![]() |
|
quote: ![]() ik heb hem voor ongeveer 1775 euro, maar dat is best wel afhankelijk van het aantal uren dat je nodig hebt. om 1400 vandaag examen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-03-2005 11:36] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Succes! Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
danku, maar het mocht niet baten ![]() naja de 31e weer ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Daammmnn, jammer zeg. Volgende keer beter dan maar! Heb 'm zelf ook niet bepaald de eerste keer gehaald.. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
ik had het ook niet echt verwacht ![]() maarja het kan afgeschreven worden van het bedrijf dus het boeit me erg weinig. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
whoei om 10:45 weer vorige keer had ik iets van 30% nu iets van 70% ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
relaxt snel dan kerel, ik moest een maand wachten voor mn herkansing, echt kut! ![]() ![]() |
|
Ik heb m'n rijbewijs sinds 01/12 1998, heb t in 1x gehaald en de theorie in 2x,de 1x dacht ik dat ik t gehaald had en toen was ik gezakt en de 2x dacht ik dat ik gezakt was en toen had ik t gehaald ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb een buskaart ![]() ![]() |
|
quote: speodcursus ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
kwens je veel suc6 !!! ![]() ![]() ![]() |
|
danku, maar weer mocht het niet baten ![]() ik was niet vlot en besluitvaardig genoeg (viel opzich nog wel mee) maar ik schoot ik wou een verkeerde straat inschieten dus ingreep ![]() naja 19e weer ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ik ook, maar cursus staat los van het examen gedeelte, of hij moest al een 2 aanvraag gedaan hebben voor examen voordat je de 1e x examen deed ![]() anyway; zonde man, volgende keer beter ![]() ![]() |
|
ha! vanmiddag gezakt omdat mijn alwetendheid in twijfel werd getrokken(ik zou niet voldoende rondkijken). ik was al blut dus ik had soewiso pas over 2 1/2 week van mijn rijbewijs kunnen genieten. Ik verlies er alleen een paar dagen mee, en misschien wat eurootjes extra. [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 31-03-2005 15:28] ![]() |
|
Kut voor je man ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Da's ook logisch, want als je alwetend was had je geweten dat de instructeur je daarop zou proberen te pakken en had je extra opvallend rondgekeken. ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: wat eurotjes? 250 euro herexamen 250 extra les... hehe ik keek wel weer aardig maar ik ree daarom te langzaam. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() Voor mij hoef ik niet zoveel lessen, gewoon kijken als ik invoeg op de snelweg. ![]() |
|
quote:Spijtig voor je, ik ken het gevoel maar al te goed ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: 8 uurtjes normaal is het misschien 6 maar 6 uurtjes is ook wel nodig ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
nee niet echt maar hij zij niet zoveel lessen voor mij nodig te vinden. ![]() |
|
6 uur is ook niet zo erg veel ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Vraag anders aan Greycloak dat ie je wat lessen geeft voor een concert ofzo ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 31-03-2005 15:38] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |