|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik kan hier in de buurt voor 900 pleuro een 10daagse spoedcursus doen.. Dat lijkt me wel wat! |
|
quote: ik heb hem voor ongeveer 1775 euro, maar dat is best wel afhankelijk van het aantal uren dat je nodig hebt. om 1400 vandaag examen [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-03-2005 11:36] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Succes! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
danku, maar het mocht niet baten naja de 31e weer ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Daammmnn, jammer zeg. Volgende keer beter dan maar! Heb 'm zelf ook niet bepaald de eerste keer gehaald.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ik had het ook niet echt verwacht maarja het kan afgeschreven worden van het bedrijf dus het boeit me erg weinig. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
whoei om 10:45 weer vorige keer had ik iets van 30% nu iets van 70% maarja dat is mijn eigen schatting ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
relaxt snel dan kerel, ik moest een maand wachten voor mn herkansing, echt kut! |
|
Ik heb m'n rijbewijs sinds 01/12 1998, heb t in 1x gehaald en de theorie in 2x,de 1x dacht ik dat ik t gehaald had en toen was ik gezakt en de 2x dacht ik dat ik gezakt was en toen had ik t gehaald ...ik heb een snelcursus gedaan, 3x per week les,2u achterelkaar en alles in totaal heeft t me zo'n fl.2100,- gekost ( nu 950 euro zeg maar )dus daar was ik wel blij mee omdat t toen al behoorlijk duur was en t nu nóg duurder is ik kon t toen ook betalen omdat ik een vast inkomen had, daarvoor had ik iedere keer wisselende inkomsten en kon t niet betalen want anders had ik t al veel eerder gehad....zou op zich ook nog wel t motorrijbewijs willen hebben maar dat schijnt nog duurder te zijn dan auto |
|
Ik heb een buskaart |
|
quote: speodcursus ik heb gewoon al 10 uur extra les gehad (waarvan 5 vandaag) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
kwens je veel suc6 !!! |
|
danku, maar weer mocht het niet baten ik was niet vlot en besluitvaardig genoeg (viel opzich nog wel mee) maar ik schoot ik wou een verkeerde straat inschieten dus ingreep naja 19e weer ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ik ook, maar cursus staat los van het examen gedeelte, of hij moest al een 2 aanvraag gedaan hebben voor examen voordat je de 1e x examen deed anyway; zonde man, volgende keer beter |
|
ha! vanmiddag gezakt omdat mijn alwetendheid in twijfel werd getrokken(ik zou niet voldoende rondkijken). ik was al blut dus ik had soewiso pas over 2 1/2 week van mijn rijbewijs kunnen genieten. Ik verlies er alleen een paar dagen mee, en misschien wat eurootjes extra. [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 31-03-2005 15:28] |
|
Kut voor je man http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Da's ook logisch, want als je alwetend was had je geweten dat de instructeur je daarop zou proberen te pakken en had je extra opvallend rondgekeken. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: wat eurotjes? 250 euro herexamen 250 extra les... hehe ik keek wel weer aardig maar ik ree daarom te langzaam. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: maar hoeveel lessen heb je dan extra genomen? Voor mij hoef ik niet zoveel lessen, gewoon kijken als ik invoeg op de snelweg. |
|
quote:Spijtig voor je, ik ken het gevoel maar al te goed Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: 8 uurtjes normaal is het misschien 6 maar 6 uurtjes is ook wel nodig heb je geen advies van je leraar gehad. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
nee niet echt maar hij zij niet zoveel lessen voor mij nodig te vinden. |
|
6 uur is ook niet zo erg veel voor mij is het 2 lessen erbij en een uurtje voorrijden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Vraag anders aan Greycloak dat ie je wat lessen geeft voor een concert ofzo [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 31-03-2005 15:38] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |