|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
waarom is grey geen examinator, lekker makkelijk omkopen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
tjonge No meat is sweater |
|
quote:6-pack Hertg Jan, halve liters tenzij je écht grote fouten maakt. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 31-03-2005 22:20] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
deal drink je dat dan voor de rit? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Hmz, zodra ik examinator ben zal er een hoop moeten veranderen... Denk niet dat ik dan lang in functie blijf. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hey Grey, jij moet dat weten als je bv. in een straat constant moet laden en lossen, dus om de havrklap stoppen en uitstappen, moet je dan je veiligheidsgordel om hebben? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Tijdens de verplaatsingen wel ja; officieel zelfs al als de motor draait. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dank je, weer eens gelijk gekregen, mijn broer zei dat je dan je gordel niet moet aanhebben Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Hmm oude reactie maar toch Ik heb net op het randje mijn rijbewijs behaald. Nog net op het nippertje een 'oud' rijbewijs |
|
WTH is een punten rijbewijs nou weer? *voelt zich redelijk ancient* Hatsjikidee! |
|
quote: Naar mijn mening krijg je een bepaald aantal punten en bij iedere opvertreding die vastgesteld is gaan er punten af naargelang de zwaarte van de overtreding, als je plotseling op 0 staat moet je je rijbewijs afgeven en opnieuw lessen gaan volgen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: iets wat aan mijn neus voorbij is gegaan |
|
quote: ik dacht dat dat een plan was dat ze voor iedereen wilden gaan invoeren? Hatsjikidee! |
|
Ah wat ben ik blij dat ik van dat gezeik af ben. Heb mijn theorie twee keer moetten aanvragen (1e keer kwam ik een dag te laat aankakken... Maarja, nu weet ik wel dat je je groot rijbewijs op woensdag kan halen ), en ik heb 5 keer over het afrijden moetten doen. Toen pas kreeg ik een vrouwelijke examinator die wel gevoelig was voor mijn charmes. |
|
quote: http://www.politie.nl/limburg-noord/uwwijk/venlooost/wijknieuws/puntenrijbewijs.asp |
|
oeh! groot rijbewijs wil ik ook! gewoon lekker met een truck voor de deur staan |
|
quote: Whhhhaaaaahh!! Wat eng!! Gelukkig heb ik mijn rijbewijs al ruim voor 2002 gehaald Hatsjikidee! |
|
quote: in veel *oude* bedrijfsbussen hoeft het nog niet trouwens. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb straks ook weer rijles. Dat irritante kijken doe ik telkens maar niet goed.. Ik ga op m'n instict af maar dat vertrouwt de instructeur niet zo kan ie wel weer |
|
hehe dat kijken komt vanzelf op hoeveel uur zit je nu? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
35 uur (20 lessen) Maar dat kijken is al 12 lessen lang hetzelfde. Ik kijk net als dat ik op de fiets doe: "van rechts komt niets, mooi dan hoef ik geen voorrang te geven, GAAAAN!!" zo kan ie wel weer |
|
quote:1864 toch? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Totdat je dan een fietser doodrijdt, krijg jij mooi de schuld. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Nee hoor, de rij-instructeur. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |