|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is ook precies wat ik van plan ben En gelijk mijn theorieëxamen aanvragen.. Laat ik dat morgen maar direct doen! |
|
Ik ga over anderhalve week mijn rijbewijs halen Nou halen, ik hoop hem van de rechter dan weer terug te krijgen. |
|
quote: wat heb je gedaan dan? we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
ik heb in december mijn autorijbewijs gehaald... en n januari mn motor... jacky kan lekker sjneuren sinds januari heb ik de auto niet meer aangeraakt... LOL "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: heppie nou een moter? life sucks....sometimes |
|
Ik heb mijn rijbewijs 2 weken geleden behaald. De eerste keer dat ik alleen in de auto reed voelde ik me op een vreemde manier... eenzaam. Uit liefde voor ZM. |
|
Ik heb inmiddels al 9 jaar mijn rijbewijs |
|
quote: ik wortel 9 jaar "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dan mag je ook al eens gekeurd worden. Uit liefde voor ZM. |
|
quote: `Hehehe.. dat gevoel had ik ook.. heeft bij mij sowieso vrij lang geduurd voor ik echt het idee had dat ik kon rijden en geen gevaar meer was op de weg .. Nu zelf sinds een paar weken een auto, en dat bevalt prima. |
|
Mja...als je een eigen auto hebt leer je pas echt rijden... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: 153 km/u gereden waar je 80 mag. |
|
quote:Valt best mee...hehe I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:lekker snugger... doe je dus ook niet weer neem ik aan? we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: Nog wat aangereden? It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Heb me rijbewijs nu 2 jaar en dezelfde dag dat ik me rijbewijs haalde kocht ik ook direct een auto. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ben van plan een auto te kopen, tenminste als het allemaal wel goed zit met mn inkomen. |
|
quote:Bijna een agent van de sokken waarschijnlijk...sukkel... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ahhhhhhhhhhhhh, ik moet zometeen afrijden. Nog 1 uur en 27 minuten wachten voordat mijn rij-instructeur er is. Daarna duurt het nog een uur voordat ik mag rijden. En dan nog 50 minuten voordat ik de uitslag weet. Oftewel nog 3 uur en 17 minuten 'wachten'. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: En, en, en??? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja godverdomme gezakt. Klote zooi... Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ik las 't net ja.. Balen! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: 210 euro( ook 40 voor de les ervoor ) naar de kl*te. De volgende keer is al weer aangevraagd. Dan hopen dat ik geen last heb van hele irritante weggebruikers en een examinator die tegen zijn zin in moet invallen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ik zeg, we hebben een nieuw doel voor onze terroristische organisatie: het CBR Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |