|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Inderdaad. Of een keer aanbieden om te rijden (als je wel een rijbewijs maar geen auto hebt) is ook wel zo aardig, kan de eigenaar van de auto ook een keer wat drinken |
|
Jeps, ik ga een paar 'vrienden' ontslaan denk ik |
|
quote: wist niet dat je bezig was met je rijbewijs... geef ff je tijden door weet ik dat ik niet in de buurt van hoorn moet komme succes trouwens ermee |
|
quote: ik ken er niet tegen als ik niet iets bij leg en echt gewoon doe van mm zit wel goed hij zegt er niks van dus hoef ik ook niet te betalen. ik was het 1 keer vergeten en dat ik thuis was kwam ik erachter van ho ik heb niks bijgelegt dan kan ik me zelf wel opvreten.. |
|
quote:Ja ik waarschuw wel van tevoren dank je! volgende week zaterdag is het zo ver... |
|
Als ik maandag eindelijk mijn theorie haal mag ik half/eind september op voor mn praktijk examen LAI LAI HEI |
|
quote: Kweenie of je het vorige keer nog gezien had, dus hier nog maar een keer: Succes!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: hihi dank je wel, ik had t wel gezien hoor volgens mij vorige keer LAI LAI HEI |
|
Ben afgelopen maandag gezakt voor mijn prkatijk. Mag het 1 september nog een keer proberen |
|
Ik moet in oktober op voor mijn praktijkexamen! Spannend! Mijn theorie heb ik al een tijdje, had maar 1 foutje "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Hehe, twee keer succes wensen kan in ieder geval geen kwaad... denk ik... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Balen zeg, ik vraag me ook af of ik het de eerste keer wel ga halen. Volgens mij ben ik dan strontzenuwachtig... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Je kan er toch geen voorspelling op los laten. Is zo'n momentopname. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:Nee, ik weet het, ik zie het vanzelf wel. Gelukkig zit een eventueel 2e praktijkexamen bij de prijs van mijn pakket inbegrepen [Dit bericht is gewijzigd door anonymous op 21-08-2003 11:53] "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
ik heb m'n theorie van de week gehaald, op 9 sept moet ik praktijk doen HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Ze houden er ook echt wel een beetje rekening mee dat je nerveus bent, hoor. En tijdstip op de dag maakt ook geen donder uit. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:Nee, dat geloof ik wel. Ik ben alleen bang dat ik door de zenuwen een beetje onvoorzichtig ga rijden, die neiging heb ik nogal eens [Dit bericht is gewijzigd door anonymous op 21-08-2003 11:55] "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Ach, ik reed nog bijna een fietser van de sokken en ben gewoon geslaagd dus... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:Nou dat stelt me wel gerust... [Dit bericht is gewijzigd door anonymous op 21-08-2003 11:57] "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Geen dank, haha You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Ai... sucks... wel goed dat je zo snel weer kan proberen. |
|
quote: Wat het belangrijkste is, is dat als je een foutje maakt, je dat gelijk weer vergeet en gewoon verder gaat. Je mag namelijk 2 kleine foutjes of 1 redelijk grote maken om toch nog te slagen. Ik was zelf de eerste keer gezakt omdat ik na 1 foutje al dacht dat ik toch wel gezakt was en het toen al niet eens meer probeerde om iets goed te doen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Bedankt voor de tip! Ik denk wel dat ik gewoon mijn best blijf doen totdat het helemaal voorbij is. Bovendien kan ik een fout veel erger inschatten dat die eigenlijk is. Dus op mijn oordeel vertrouw ik zowiezo niet. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |