|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Iron Maiden shirt van We Want You Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
oef... volgens mij een shirt van Biohazard (later nog gesigneerd door de hele band op Graspop 1997).. Ergens in 1994/95 ofzo denk ik.... |
|
Hmmm volgens mij een Cradle of Filth shirt ofzo.... week eigenlijk ook nie meer. Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Mijn eerste shirt was van Iron Maiden. Op de Canarische eilanden gekocht. Ik had dezelfde ook voor mijn toenmalige vriend gekocht, dus toen het uitging heb ik um nooit meer gedragen. Later is het ook een poetslap geworden. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Foei! [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 23-06-2003 14:27] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
AC/DC If you want blood (you've got it) Op vakantie in Frankrijk (sweet memories LOl was 15 en had nog geen vriendin) in 1994 is ie gejat! Later heb ik hem opnieuw gekocht, en heb hem nu nog steeds! heb ondertussen meer dan 100 metal shirt gespaard, bijna allemaal op concerten gekocht! |
|
Iron Maiden - Virtual XI FREEZE |
|
quote: idd Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Nile- Ramses Bringer Of War T-shirt Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Geen idee eigenlijk, 't was een Maiden shirtje in ieder geval. M'n pa nam vrij vaak Maiden shirtjes voor me mee toen ik op de lagere school zat. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Metallica - Birth/School/Metallica/Death 11.45: restate my assumptions |
|
pantera stronger than all was mijn eerste metal shirt. Demon to some, Angel to others |
|
Hehehehe die heb ik ook! |
|
Morbid Angel - Altars Of Madness |
|
een Lacuna Coil Topje.. gekregen van mijn ex... draag het ding nooit want het is te groot en best wel lelijk Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: want... én van Lacuna Coil. Misschien kan je er de haard mee aanmaken. Je kan me de bout hachelen! |
|
allereerste was een vaal metallica shirt dat ik in belgie kocht. |
|
"metal"... Het was er een van Smashing Pumkins het recenste is er eentje van Burzum Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik heb laatst een bootleg shirt van burzum gekocht. Varg voorop met malienkolder en een soort aura om hem heen, daarboven een pentagram en "burzum" achterop ook burzum. Eigenlijk nog nooit ergens gezien behalve waar ik het kocht. |
|
quote: Als je er vanaf wil... *hint* Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Voorlopig nog niet |
|
quote:Inderdaad... maar dat kwam omdat ik niet het Tailgunnershirt mocht wat ik eerst wilde... FREEZE |
|
quote: ... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Als ik er nog 1 tegenkom sla ik hem wel tijdelijk voor je in |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |