|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ben je zo emotioneel omdat je het zo mooi vind Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hm, slipknot t shirt maja ik had een werk shirt nodig en ik had die gekregen van een vriend van mij hij ligt nu al een paar weken in de was ofzo....en verders geen 1 metal shirt tenminste niet van een band.... fear me! why?..just do it! |
|
quote: smoesjes.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
fear me! why?..just do it! |
|
Metallica - ...and justice for all. Wit shirt, heel oud en lelijk zonder rugplaat, alleen album cover op voorkant We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:je loopt er anders nog regelmatig in Welkom btw |
|
quote: whoa witte tshirts ijn echt echt oud wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Mijn eerste was van Metallica - Master of Puppets, gekregen voor Sinterklaas ofzo geloof ik Heb er verder ook niet veel, maar draag ze wel regelmatig. |
|
ijn eerste was er een van de metallica - black album tour. Maar mn vader heeft em verbrandt. er was iets doorgebrand in de droger en alles was heel behalve de droger en MIJN MOOIE METALLICA SHIRTJE!!! weheee... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Mijn eerste metal shirt was Cradle of Filth - Cruelty and the Beast... En ik vind Ceadle of Filth eigenlijk helemaal niet zo leuk |
|
quote: hehe, welkom op zm |
|
Ik weet het zo niet meer.. ben niet zo heel vroeg begonnen met het dragen van echte metalshirts.. weet wel dat mijn Dynamo Open Air 1996 festival shirt een van mijn eerdere shirts was... |
|
ik denk dat mijn eerste een emperor shirt was van die split met enslaved |
|
eentje van slayer met een skelet van een militair aan een kruis (lelijker kan niet) en Obituary - Cause of Death (met dat roofvogel oog, wel kewl) |
|
Als dat telt... Alice In Chains.. Eerste metalshirt was Orphanage denk ik.. Eerst hoodie Soilwork.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Children of Bodom , Ik hoef niet zoveel band shirts te hebben, aleen van de bands die ik echt goed vind en ook een mooi shirt hebben (Slayer shirts zijn bv echt lelijk) Kheb er daarom ok maar 3 [Dit bericht is gewijzigd door Asmodahn op 07-01-2003 17:17] |
|
Eerste metal shirt was Iron Maiden - Virtual XI... ja ik weet het... met Blaze Bailey niet al te goede zanger maar de gitaarspelen maakten veel heel veel goed En mijn laatste MetalShirt is MetallicA... met MetallicA erop! SEE YA!!! FREEZE |
|
Na heel wat Queen shirts volgden de echte heavy metal truitjes en de eerste moeten geweest zijn: Iron Maiden - Piece Of Mind, Metallica (Master Of Puppets, zonder mouwen is dat nog een shirt? ), Nucl Assault (Survive) en megadeth (Peace Sells) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Metallica - Matser of Puppets!!!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Een LS van sepultura , met het oude logo in groene letters. Daar is nu ook geen zak meer van over Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
quote: *telt tot 10* *wees lief tegen newbies** oke hier komt ie, zo vriendelijk moegelijk: waarom koop je een shirt van een band als je de band eigenlijk maar ruk vindt? |
|
quote:LOL!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
heheh inderdaad , uiterlijk is ook niet alles Je haalt de moorden uit mijn wond |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |