|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Iced Earth |
|
Iron Maiden - Powerslave |
|
In 1990 tegelijk 5 gekocht van o.a. Metallica: * Damage Inc. * One (wit) Megadeth: * eentje met Vic temidden van een grote plas groen radioactieve smurrie. ...en nog 2 shirts die ik mij niet meer kan herinneren. |
|
metallica http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
metallica - juistice... die pushead skelet als vrouwe justicia.. geweldig shirt, helaas ben ik t gvd kwijt geraakt |
|
quote: heb die trui nog. Oud Vuil. |
|
mn 1e metalshirt was een kiss shirt toen 6 was ofzo . Erg slechte kwaliteit, maar toch kompleet grijsgedragen |
|
mijn eerste metal shirt wat all hell breaks loose van destruction "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
mijne kill em all Metallica!! ik was toen jaartje of 8 , maar ik trok hem altijd stiekem aan was van me broer . Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
vorig jaar pas, ofzo. metallica - no leaf clover! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
massacre, een groep die ik toen nog ni kende, had de longsleeve gekregen van een goeie vriend, die eruitgegroeid was If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
het nowhere else to roam 91/92/93 tourshirt van metallica tien jaar geleden dus...ik wilde hem bewaren tot ik dood ging maar mijn moeder heeft hem weggegooid X( Winter is coming |
|
hmm niet echt metal maar Guns'n'roses ff denken hoor... sja niet echt van een bepaald album geloof ik Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Fear Factory - Demanufacture... Heb het ding volgens mij nog ergens liggen, als ie nog niet uit elkaar valt van ellende |
|
Was ff denken 23 jaar geleden, was toen 12 jaar. Was een mouwloos T-shirt van Motorhead. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 31-12-2002 11:17] Bazzio Attacks!!! |
|
Arghh, kut het is nog vroeg. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 31-12-2002 11:18] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Is een shirt niet altijd mouwloos? Metal heerst |
|
quote: Hahahahahahaha. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Nee, natuurlijk niet. Moet je nog maar eens goed kijken naar je T-shirts. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Dan heb je een longleeve Metal heerst |
|
Man oh man ik word al brak als ik deze conversatie bekijk. |
|
quote: Effe voor de duidelijkheid: shirt>korte mouwen longsleeve>lange mouwen(de naam zegt het al) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Zo heb ik nog gelijk Metal heerst |
|
quote: Argghhhhhhhh. Een T-shirt heeft KORTE mouwen tot ergens op je biceps (die dingen in je bovenarm), een longsleeve heeft lange (duhhh) mouwen tot je polsen. Een mouwloos T-shirt heeft dus geen mouwen, shirt stopt bij je schouders. Ik hoop dat ik nu duidelijk genoeg ben geweest. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |