|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ave.. Mijn eerste metal girlie/shirt was van Immortal en wel Pure Holocaust Sons of nothern darkness yeah! [Darkthrone] Where the days are Dark, And night the same, Moonlight drank the blood.. |
|
papa roach |
|
Een of ander Soulfly t-shirt, erg lelijk was die in elk geval. |
|
quote: Hehe,dan paste dat ding iig goed bij je. spelfout weggehaald... |
|
quote: zzz |
|
Iron Maiden - Live after Death |
|
een Sonata Arctica shirt..nu tot op de draad versleten door het vele dragen en wassen |
|
ik denk soulfly, maar het zou ook goed after forever kunnen zijn if it's not in your blood... you will never understand |
|
Een Guns n roses shirt, ik weet niet eens meer welke. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
'tallica en m'n laatste ook trouwens! |
|
Rammstein, met het logo en lava d'rop. Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
Iron Maiden shirt van Number of the Beast, 3 jaar geleden |
|
Shirt van The Trooper van Iron Maiden.... was op de lagere school |
|
Ik zou het echt niet meer weten.. |
|
quote: hey mooierd Mijn eerste was marduk - here's no peace meen ik. wuust robuust |
|
Mijn eerste metal shirt was van Sodom, maar dat wist ik toen nog niet want ik was toen pas 8 ofzo en ik had dat shirt gekocht omdat hij zo tof was, met tanks erop enzo. Mijn eerste echte bewuste metal shirt was Slipknot - Iowa. |
|
nightwish volgens mij [edit] typefoutje [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Nar'Hyarmen op 23-10-2004 12:17] O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Was alsjeblieft 8 gebleven spelfout weggehaald... |
|
Mijn eerste metalshirt was denk ik "Awake" van Dream Theater. En die heb ik niet meer, want die was veel te klein geworden. Oudste shirt dat ik nu nog heb is van "The Silent Enigma" van Anathema, maar dat ding bevat welhaast meer gaten dan stof... no text supplied |
|
Metallica, zwart shirt met het grote zweterige en al kwijlende hoofd van james... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Iron Maiden - Fear Of The Dark |
|
Ik denk Megadeth, so far so good so what. |
|
Vader "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Kiss - Hot In The Shade, die heb ik in 1989 gekocht en nog steeds in mijn bezit... versleten, gaten etc etc, maar hij gaat nooit de deur uit!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |