|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
slayer t-shir " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Pantera Stout t-shirt.. 3 jaar geleden ofzo gekocht, ik loop eigenlijk vrij weinig in metalshirt, in weekende zo nu en dan en op concerten uiteraard. Het doet me niet zo bar veel "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Harry Potter goes metal In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
ik had mijn eerste metal shirt in 76 en wel een shirt van status quo.ja ik weet het ik ben een ouwe welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
wauw wat een ervaring Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
M'n eerste bandshirt was van Korn.. Eerste Metal-shirt van Dimmu Borgir. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Korn was mn 2de Tis best een aardig shirt met de hoes van follow the leader... Maar zie allereerste post van dit topic, 1ste was van IM [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 22-06-2003 18:44] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
een bootleg shirt van Mayhem - Grand Declaration of War van Tjechiesche makeladij one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
cruelty and the beast |
|
mijn eerste metalshirt/trui |
|
quote: dat haar!! |
|
als het goed is dummy borgir |
|
quote: misschien over 10 jaar weer |
|
Geen, Geen en nog eens GEEN. Niet dat ik al zolang naar Metal luister (jaar of 1.5-2 nu). Ik doe (nog) niet aan bandshirts. Ze zijn lelijk! |
|
lolbroek |
|
Mijn eerste shirt is eigenlijk een tourtrui van metallica.... '88 metallica 5 nov. in leiden |
|
Iron Maiden - Number of the beast (geen backprint, in 1982 gekocht. Ik heb hem nog steeds, inmiddels wel behoorlijk grijs en met enkele gaatjes... |
|
Heb in 1 keer meerdere shirts gekocht de eerste keer: Metallica - One (witte shirt) Metallica - Damage Inc. Megadeth - Peace Sells Megadeth - (eentje met een gigantische Rattlehead die uit een meer van groene, radioactieve smurrie rijst) Led Zeppelin - ??? weet niet meer Meatloaf - Bat outta Hell (1x gedragen en gelijk verloren) Iron Maiden - (eentje met alien-Eddie van 7th Son gespleten in 4 delen) |
|
quote: Hahaha, ik ook! Volgens mij zelfs in hetzelfde jaar "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Metallica Metal Up Your Ass shirt |
|
een soundgarden shirt.... kben um kwijt.. toch wel jammer! I Find That I Am Not There... |
|
ik ben mijn eerste metalshirt een aantal weken geleden ook kwijtgeraakt |
|
quote: bat OUT of hell verloren? JE MOET JE SCHAMEN!!!!!!!! |
|
blind guardian trui van middle-earth cd Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |