|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ga dood allebei aub ... |
|
quote: en dat is jouw schuld, had t dan tenminste veilig gedaan op die gay-pride-internationale-dag *ik ben al stervende weet je nog [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 10-04-2005 13:01] |
|
Typ gewoon goed dat zeikt ook niemand op je. Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Je coming-out verbaast me niks, maar je leugenachtige gedrag begint waanzinnige vormen aan te nemen. Gooi jezelf voor een goederentrein, schaapachtige infantiele nicht. |
|
CoenV voelt zich ook weer een hele schandknaap zo te zien ... Ik zeg ... om 15.00 uur |
|
Zo, en nu gezellig knuffelen jullie |
|
AHHH!!! Ik word helemaal week van binnen Het zal je moeder maar wezen... |
|
Mijn eerste metalshirt was een Macabre murdermetal Ls. Gekocht op Waldrock na het optreden http://www.murdermetal.com/evidence/photo/macsp00/wal08.jpg |
|
quote: Ik heb ooit eens een Macabre "McMurder" shirt -waarop die clown met een uzi stond afgebeeld- gezien. Die staat nog steeds hoog op mijn verlanglijste |
|
Een legergroen shirt van Metallica. Gekocht bij de Free record shop. Mijn moeder helemaal geschokt toen ik thuis kwam. |
|
quote: Oh jawel, maar dat was alleen maar Fear Factory eigenlijk. Daarvoor droeg ik gewoon zwart. Niets erop of eraan...moeilijk te vinden, egaal zwarte kleding... A fronte praecipitium, a tergo lupi. |
|
Mijn eerste metal shirt was een 'I love CoenV' shirt. Mijn tweede metal shirt was er eentje van Pantera geloof ik. |
|
Massacre -*- From Beyond tour longsleeve. gekocht op concert in Assen ja ja...... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |