|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb 1 Immortal longsleeve en die is bij mij ook lelijk geworden. Vaag.. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dat niet helaarsch. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik heb zo nog een witte Immortal , van Battles zeker, en die is zo slap als een hondevod geworden :p |
|
Vaag hoor, Verval heeft een Immortal T-shirt en die is ook lelijk geworden. Blijkbaar zijn hun shirt's niet immortal. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
de groep trouwens ook niet... :p |
|
M'n eerste heb ik geen idee meer van Niet dat het zo heel lang geleden kan zijn. Hoogstens een paar jaar. M'n laatste was van Savatage en m'n lievelings is van Dream Theater - Images and Words. Zo! zo kan ie wel weer |
|
quote: HEhe mijn laatste was : Nachtfalke - Men from north, al zal dat vast niet de laatste blijven, mijn lievelings shirt blijft toch wel Graveland - Immortal pride. |
|
Nee mijn laatste zal die Savatage ook zeker niet zijn. Ben net al aan het kijken voor nieuwe gave shirts om ergens te bestellen. Iemand tips? zo kan ie wel weer |
|
|
|
Nee ik heb al een pyjama.. Micky Mouse! zo kan ie wel weer |
|
Die 18+ versie dan ? |
|
Ergens in '89...... Pleasure to Killll! (ja echt kwelgeest ) [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 06-04-2005 17:39] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Megadeth - Countdown To Extinction met Vic als punk. Iets van 9 jaar geleden gekocht. Rot op trut, ik sta te heerschen. |
|
quote: Tof shirt There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Slayer-Hell awaits '85 tourshirt Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Heerlijk album Mijn 1e was een blind guardian trui. Met zo'n draken gitaar op de borst. Want het is een klein tekentje. En een grote draak ergens weet ik veel wat. In het rood |
|
quote: |
|
hmm mijn eerste shirt was van Rammstein, men laaste heb ik zaterdag gekocht bij het concert van Ensiferum in de Goudvishal (top optreden btw) Repent! |
|
Mijne van Type O, geruild in de kroeg tegen het oude Jack Daniels shirt dat ik aan had. Met een beetje een vieze gast overigens, maar ik wilde het shirt wel hebben, dus maar even tanden op elkaar gezet, het was toch al sluitingstijd. Thuis snel ding in de was en gedoucht. |
|
quote: Haha, gaaf! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik weet het al weer.. M'n eerste was geloof ik Hypocrisy.. Geloof ik En binnenkort eentje van Dio bestellen. Dio heerst! zo kan ie wel weer |
|
MIjn eerste was van Iron maiden. Ik weet ff niet meer welke (ze hebben er tegenwoordig ook zo veel) Ik kreeg hem van mijn ouders. Ik zat toen ik groep 7 en mijn meester vond het geloof ik niet helemaal correcte school kleding Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: dat jij die middelste bent zie ik. maar wie zijn die andere twee? mn eerste metalshirt? hmmm ik kreeg al de shirtjes van ons tommeke aan toen ik nog heeeel klein was.... maar mn eigenste... ik geloof dat dat een black album shirtje was. die heeft mn pa later per ongeluk in de fik gestoken "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |