|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Waar gaat dit over Metallica Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
*loopt als een debiel met armen bungelend en tong ver uit de mond door de kamer heen* |
|
Als je mijn post volgt in het onzin topic snap je ook waarom Metal heerst |
|
quote: We zijn nu niet in het onzin topic Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
o nee ? |
|
Lacuna Coil So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Zal wel een Guns n Roses shirt geweest zijn. Als dat geen metal is, dan is het Machine Head - Burn My Eyes (die groene voor wie hem kent) BLASTBEATS FOREVER |
|
ik geloof Pantera... |
|
quote: waar is de valium? Oud Vuil. |
|
Judas priest "Ram it down" (toen was ik 8) |
|
dat was dat metallica shirt met die schedel waar zo,n vuist uit breekt,weet niet meer welke het was maar kreeg hem in 94 en werd een jaar later gejat!!!!!!! |
|
maiden shirt, fear of the dark , samen gekocht met een t-shirt van pantera cowboys from hell Kankerlul |
|
Volgens mij was mijn eerste "metal" shirt van Korn Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Dat telt niet,Korn is geen metal. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik kan maar moeilijk toffe shirts van Pantera vinden, ik wil namelijk geen kinderachtige slangen of wietbladen hebben! |
|
Mijn eerste metal shirt was een T-shirt van Iron Maiden. En wel met deze voorkant : Heads I win, tails you lose |
|
quote: ik heb er eentje met twee schedels + cirkelzagen die kwam uit bij de release van Reinventing the Steel geloof ik. |
|
quote: Dat vind ik dus niks, ik wil graag een tour shirt met normale opdruk of een shirt met een albumhoes ofzo... |
|
mijne eerste shirtje in die richting was eentje van nirvana....(die bij een of ander vaag concert eindigde gescheurd boven in een paal) mijn eerste fatsoenlijke metal shirt was eentje van morbid angel wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
kijk, zo hoort het mijn tweede metalshirt is mijn favo shirt: Morbid Angel FFF |
|
Osdorp Posse. En nee ik weet ook wel dat het geen metal is, sterf. |
|
Pff ik denk metallica. Ik, Wil Schuurman |
|
Black Sabbath - Cross Purposes toershirt |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |