|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Paradise Lost - Icon I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Voor mij was dat het tourshirt van Obituary The end complete. you say you're men, we know you're cowards |
|
quote: Dat was ook mijn eerste doom-longsleeve. |
|
quote: nix van gemerkt?!? Oud Vuil. |
|
Iron maiden - Phantom of the opera |
|
Annihilator - Never neverland After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
iets van Nirvana I welcome you to a world pitch black |
|
quote: Hey verrek gast, jij zit ook op Knaart.com forum! Ik ben daar Cthulhu Maaruhm mijn eerste metalshirt was volgens mij een hooded top van master of puppets. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: , sorry "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
1 van de eerste, toch de eerste op foto denk ik Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
HELL YEAH!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hoe oud was u daar Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
cradle of filth - cruelty and the beast |
|
coole foto. ironglory! Oud Vuil. |
|
quote:10-11 vrees ik Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Eerste was Blind Guardian - ATTWS longsleeve, is inmiddels gesigneerd Was ergens eind 2001, tegelijk met het singletje besteld bij de large NP: Domine - Army Of The Dead For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
in frankrijk... parijschamps elisee zelfs iron maiden (zoals 3/4 hier denkik ) - Out of the silent planet maar die heeft me vriendin nu dus... moet ik het maar doen met 1 ander maiden shirtje... virtual world tour volgs mij. maarja kdraag niet alleen bandshirts, want me ma vind het niet zo mooi en op school mag ik ze niet eens aan! (van mijn schoolhoofd!) I am the 1%. |
|
heh? wat belachelijk |
|
|
|
Beetje off topic denk ik, maar weet iemand waar ik nog dat witt shirt van Metallica vanOne kan krijgen? die met voorop die mummie zonder armen en benen en achterop dat stuk tekstvan One?? |
|
mijn eerste was denk ik van CoF |
|
quote:Overal Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
AC/DC "if you want blood" in 1990. Hij is gejat in Frankrijk op vakantie, heb hem later opnieuw kunnen kopen in Aken, ook alweer wat jaartjes geleden. |
|
Iron Maiden - The Trooper!!! Jajajaja, dat was op de basisischool... mocht ik niet meegymen van de meneer Maar wel een vet shirt! Spijt als haar op m'n kop dat ik dat heb afgegeven ooit.... aan mijn buurjongetje, die heeft er nog jaren mee rondgelopen en daarna zijn kleine broertje. Goed voorbeeld doet volgen |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |