|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: LoL mijn broertje is 11 en draagt een M Mijn eerste shirt is van dimmu borgir (niet van een cd) achterkant staat norway op (wil er wel nog een paar bestellen van cd's van dimmu en vader) Metal heerst |
|
quote: [offtopic]Kijk eens op die cold blood industries site! Daar hebben ze zeer goedkope vader shirts! Ik wil er ook 1 van Litany! Ga ik ook daar bestellen.[/offtopic] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Jij ook al van litany ARRRRRRRRGGGg ach ja boeie trouwens zijn die shirts van goeie kwaliteit?? weet iemand dat? post dat dan ff in cold blood topic [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 30-12-2002 15:54] Metal heerst |
|
quote: Weet ik veel dat jij er 1 van litany wil Ik vind litany gewoon hun beste CD Maareh verder op MSN... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ik luister al 17 jaar naar metal maar in het begin mocht ik niet zo'n "afschuwelijke" shirts van mijn moeder,haha. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Jij bent ook iets ouder Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Heheh; het ultieme schoolshirt was toch Overkill met 'I don't care what you say' en op de andere kant 'Fuck you' met middelvinger. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Eerste van mij was Hell Awaits van Slayer |
|
nou ietsje? Ik heb ook nog 2 shirts van Dimmu.. 2 van die hele speciale.. en van Enthrone Darkness Triumphant en een van Spiritual Black Demensions(damn wat een kut woorden) En daarvan zijnd e achterkanten anders dan normaal, maar goed echt boeiend is dat niet "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
hmz eerste shirt heb ik op mn 17e verjaardag gekregen, was een shirtje van cradle of filth () met stukkies van die from the cradle to enslave clip erop, opzich nog best mooi shirt... Je moeder. |
|
Mijn eerste shirt was van Iron Maiden (Killers) en toen was ik een jaar of 6 denk ik Maatje XXXS ofzo ??? [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 30-12-2002 16:20] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Iron Maiden - live after death (1995) Immortal Pride |
|
Mijn eerste shirt was van Cradle BEHHH! |
|
Iron Maiden - Phantom of the Opera Das heeeel lang geleden |
|
quote: die heb ik mijn broertje voor kerst gegeven, is zijn eerste metal shirt (je moet ze toch een beetje opvoeden heh ) |
|
quote: Ja, daar is al een topic over... de mijne was van Iron Maiden uit de periode Somewhere in Time... gekocht in 1987. Heb hem nog steeds; wel wat verwassen, maar ik draag hem nog vaak. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: bj mij zijn ze altijd te klein :| |
|
quote: Moet je afvallen |
|
bij mij is ook de helft bruibaar als jurk... Je moeder. |
|
quote: Tsss, jullie moeten ZM wel hebben vandaag he? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Oef... ff denken hoor, maar ik dacht dat mijn eerste metal shirt een van Obituary was. Erg coole print ook, met een stad vol met ranzige wormen erin. Ben dat shirt echter kwijtgeraakt... geen idee waar ie is, en kan ook geen soortgelijke meer vinden in winkels of post-order.. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Hehe wat een kvlt-shirt allemaal Ik zag pas nog een foto van mezelf bij de diploma uitreiking van mijn middelbare school. Allemaal klasgenoten in pak en ik had een Carcass - Necroticism shirt aan Zenial |
|
Metallica - Kill 'em All |
|
eerste echte Metal shirt is geloof ik..umm... of Ozzfest 2002 of Dimmu Borgir - Enthroned Darkness Thriumphant...denk Ozzfest, maar weet neit zeker |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |