IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Je eerste metal shirt Vorige pagina | Volgende pagina
Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 09-04-2005 20:30 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

inderdaad

ow.. METALlica is denk k geen metal ...

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 09-04-2005 21:10 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 9 april 2005 19:35 schreef Jansuh het volgende:
hehe, lullig van die kruizen :p, moet je aankomen met het God hates us all shit van slayer heheh

raad s, mijn eerste *trui* was metallica -- Ride the lighting

metallica heerst (tot aan AJFA dan.. )

daarna had k een slayer - reign in blood shirt yay

Toevallig dat je dat zegt; ik heb laatste die screensaver van God Hates Us All erachter gezet. Moet ik even naar de wc, mijn ouders zitten tv te kijken, schreeuwt Araya aan het eind loeihard "God Hates Us All!!!!". Ik dus dik de lul, maarja.....

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 09-04-2005 21:19 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

Zucht ....

Welcome to the Atrocity Exhibition

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-04-2005 21:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Moest je nu zonder eten naar bed? Had ik laatst wel, had ik vet hard korn aanstaan en mijn ouders denken dat die mensen satan aanbidden enzo. toen moest ik bidden en tegen god zeggen het spijt me. Maar daarna deed ik het gewoon weer hehe

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 09-04-2005 21:33 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

hehehe

ik ff blij dat mn moeder niet gelovig is

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-04-2005 21:34 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

OMG

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 09-04-2005 21:39 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2005 21:34 schreef NecRobert het volgende:
OMG

euh, wat is er zo erg aan?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2005 21:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

dat jij hem gelooft, hij maakte een grapje namelijk ....

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-04-2005 21:40 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Niks...ik zuchtte even mee met A.

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 09-04-2005 21:40 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2005 21:39 schreef Jenje het volgende:
dat jij hem gelooft, hij maakte een grapje namelijk ....

joh

ik zeg t ook maar bij wijze van

* tsjah het leven is zwaar he, zo zwaar als metaal

[Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 09-04-2005 21:41]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2005 21:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Let me guess ... 16?

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 09-04-2005 21:43 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 9 april 2005 21:26 schreef NecRobert het volgende:
Moest je nu zonder eten naar bed? Had ik laatst wel, had ik vet hard korn aanstaan en mijn ouders denken dat die mensen satan aanbidden enzo. toen moest ik bidden en tegen god zeggen het spijt me. Maar daarna deed ik het gewoon weer hehe

Ja het christendom zuigt........

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 09-04-2005 21:43 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

wie, ik?

jah, hoe raadt je t zo?

over t christen dom moet je op n andere topic zijn, die n beetje offtopic is nu

[Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 09-04-2005 21:44]

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 10-04-2005 11:43 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

Megadeth - Countdown To Extinction

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 10-04-2005 12:07 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Jansuh, vertel eens wat meer over jezelf, bijvoorbeeld hoe het is om te functioneren in de maatschappij met een zware geestelijke handicap en een incestverleden.

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 10-04-2005 12:09 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 10 april 2005 12:07 schreef CoenV het volgende:
Jansuh, vertel eens wat meer over jezelf, bijvoorbeeld hoe het is om te functioneren in de maatschappij met een zware geestelijke handicap en een incestverleden.

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 10-04-2005 12:12 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2005 12:07 schreef CoenV het volgende:

zou jij toch moeten weten, je bent m'n broer én m'n vader

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 10-04-2005 12:14 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2005 12:12 schreef Jansuh het volgende:
zou jij toch moeten weten, je bent m'n broer én m'n vader

Nope, jouw vader is een stinkende viervoeter, om precies te zijn een Mechelse Herder.
Doodgeschoten door de politie wegens het verkrachten van kleine mannetjeshonden. Het zou me niks verbazen als jouw voorkeur ook uitgaat naar een harige mannenreet, eikelhoofd.

CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 10-04-2005 12:14 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

ONTOPIC!

Bloodied by the thorns beside the leaves

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-04-2005 12:15 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Gheghe.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 10-04-2005 12:17 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2005 12:14 schreef CurseOfDeath het volgende:
ONTOPIC!

coenV's eerste metal shirt was er een van de backstreetboys, want hij vindt t van die lekkere hunks, maarjah, nu moet hij er nog achterkomen dat de backstreetboys geen metal is

[Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 10-04-2005 12:17]

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-04-2005 12:19 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2005 12:17 schreef Jansuh het volgende:
coenV's eerste metal shirt was er een van de backstreetboys, want hij vindt t van die lekkere hunks, maarjah, nu moet hij er nog achterkomen dat de backstreetboys geen metal is

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 10-04-2005 12:20 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:

Nope, mijn eerste metalshirt was een Soulfly shirt.
Waarschijnlijk was jouw eerste bandshirt een Backstreetboysshirt, alleen heb je 'm nooit aan gehad omdat je het aantrekkelijker vond om je een muisarm te masturberen op het gelaat van deze jongemannen. Zodoende heb je nu een Backstreetboysharnas thuis.

CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 10-04-2005 12:21 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:

Oh... Ja... Maar natuurlijk.

Bloodied by the thorns beside the leaves

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 10-04-2005 12:27 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2005 12:21 schreef CurseOfDeath het volgende:
Oh... Ja... Maar natuurlijk.

die is het al met me eens

maarre, coen, hoe kom je op dat soort vunzige gedachten? oo , k weet t al, jij was de oprichter van de backstreetboysfetisj club, aha, en je beschreef je dagelijkse bezigheden.

walgelijk

*btw, ik heb ook n soulfly shirt

[Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 10-04-2005 12:28]

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com