|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
inderdaad ow.. METALlica is denk k geen metal ... |
|
Zucht .... Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Moest je nu zonder eten naar bed? Had ik laatst wel, had ik vet hard korn aanstaan en mijn ouders denken dat die mensen satan aanbidden enzo. toen moest ik bidden en tegen god zeggen het spijt me. Maar daarna deed ik het gewoon weer hehe Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hehehe ik ff blij dat mn moeder niet gelovig is |
|
OMG Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: euh, wat is er zo erg aan? |
|
dat jij hem gelooft, hij maakte een grapje namelijk .... |
|
Niks...ik zuchtte even mee met A. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: joh ik zeg t ook maar bij wijze van * tsjah het leven is zwaar he, zo zwaar als metaal [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 09-04-2005 21:41] |
|
Let me guess ... 16? |
|
quote: Ja het christendom zuigt........ ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
wie, ik? jah, hoe raadt je t zo? over t christen dom moet je op n andere topic zijn, die n beetje offtopic is nu [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 09-04-2005 21:44] |
|
Megadeth - Countdown To Extinction "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Jansuh, vertel eens wat meer over jezelf, bijvoorbeeld hoe het is om te functioneren in de maatschappij met een zware geestelijke handicap en een incestverleden. |
|
quote: What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: zou jij toch moeten weten, je bent m'n broer én m'n vader |
|
quote: Nope, jouw vader is een stinkende viervoeter, om precies te zijn een Mechelse Herder. Doodgeschoten door de politie wegens het verkrachten van kleine mannetjeshonden. Het zou me niks verbazen als jouw voorkeur ook uitgaat naar een harige mannenreet, eikelhoofd. |
|
ONTOPIC! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Gheghe. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: coenV's eerste metal shirt was er een van de backstreetboys, want hij vindt t van die lekkere hunks, maarjah, nu moet hij er nog achterkomen dat de backstreetboys geen metal is [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 10-04-2005 12:17] |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nope, mijn eerste metalshirt was een Soulfly shirt. Waarschijnlijk was jouw eerste bandshirt een Backstreetboysshirt, alleen heb je 'm nooit aan gehad omdat je het aantrekkelijker vond om je een muisarm te masturberen op het gelaat van deze jongemannen. Zodoende heb je nu een Backstreetboysharnas thuis. |
|
quote: Oh... Ja... Maar natuurlijk. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: die is het al met me eens maarre, coen, hoe kom je op dat soort vunzige gedachten? oo , k weet t al, jij was de oprichter van de backstreetboysfetisj club, aha, en je beschreef je dagelijkse bezigheden. walgelijk *btw, ik heb ook n soulfly shirt [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 10-04-2005 12:28] |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |