|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben klein (hint!) |
|
quote: Te heet gewassen |
|
quote: Hahahaha noooooo way, dit stukje geschiedenis doe ik nooit weg... quote: Nee, ik ben de afgelopen 10 jaar wat groter geworden... ghehehe... Zenial |
|
quote: Viel te proberen |
|
quote: Heet douchen dan, misschien past het shirt dan weer |
|
Dimmu Borgir - For All Tid Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Pfffff, dit is een hele moeilijke, volgens mij iets van gorefest, maar dat weet ik niet meer zeker. |
|
Mortifer dat was mijn eerste. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Amorphis - Black winterday The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
HEUY!!!! Metallica - Master of Puppets |
|
hypocrisy - into the abbys in flames - the tokyo showdown Dimmu Borgir - Puritanical euphoric misantropia Immortal - Sons of northern darkness die 4 tegelijk. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Mijn eerste shirts: Cannibal Corpse - Live Cannibalism Slayer - . . . There is no religion higher than Truth! |
|
quote: N00bie |
|
Ik struinde de braderie af en moest en zou een Metallica shirt vinden. Succes: "Sad but True". Wit shirt met de tekst "I'm inside, I'm you". Dat shirt heeft mijn moeder ook weggegooid omdat de print er zo goed als helemaal vanaf gewassen was en ik hem toch nog zo vaak als het kon droeg. |
|
Was er een van Katatonia. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
metallica t-shirt 2 schedels met daaronder de tekst 'alas nowhere to roam' No meat is sweater |
|
een slayer t-shirt uit 1992 met een doodshoofd met duitse helm op de voorkant. echt gruwelijk lelijk, maar toen vond ik 'm heel stoer. ik heb nog wel een cool cynic t-shirt en een pestilence long-sleeve uit die tijd bewaard. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: volgens mij heeft een vriend van mij dezelfde gekocht twee jaar geleden op wacken, die was wel cool ja Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Soulfly - soulfly (had toen nog nooit van die muziek gehoord) Bewust eerste metalshirt was denk ik Rhapsody - Dawn of victory Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
de eerste was een trui, peace sells van megadeth, heb ik nog steeds, als je hem tegen het licht houdt kun je er doorheen kijken. vlakdaarna kreeg ik een winter wasr tour t-shirt (uit 1990 verschillende black bands)en een suffocation t-shirt van mijn neef, deze heb ik allebij niet meer |
|
1e was ride the lightning van Metallica 2e was van Deicide met de tekst 'the end of god the way it must be' op de rug waren ze op school niet zo blij mee www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: Ik luister al 3,5 jaar metal, maar nooit geen zin gehad om metal shirts te kopen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Toen was je 11 ofzo? Toen waren ze er niet in je maten. |
|
quote: ik was al 12 hoor En neej, daar heb je wel gelijk in Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |