|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
A Perfect Circle... maar ik weet niet of dat wel echt onder metal valt? |
|
quote: niet dus? |
|
Iron Maiden - Virtual XI FREEZE |
|
Slayer - Hell Awaits |
|
Emperor - Algemeen shirt |
|
Iron maiden - killers!!! |
|
Een fel rode deftones trui (draag em nogsteeds weleens, ik groei te weinig) Children of Bodom | It's like being Needled 24/7 |
|
quote:ik wist het wel |
|
eerste shirt was van krisiun, zon smakeloos shirt met slangen enzo en een trui van children of bodom gegroet sterveling |
|
mijn eerste was 1 van MetallicA met die flaming skull voor op. Volgens mij issie van de de Load toer . Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
mn eerste shirt komen gaten in.... mn truie god dethroned shirt... helaars... (als dat mn eerste was btw) |
|
metallica - master of puppets |
|
Cradle of Filth - Praise the Whore Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Slayer - South of Heaven tourshirt. heb hem nog, maar is amper nog iets van over |
|
jee wat ben ik oud, British steel van Judas priest |
|
Immortal - at the heart of winter Zeg, vraagje, is hier iemand die zo van dat zwarte-wasmiddel gebruikt om zijn thirts en andere te beschermen tegen vergrauwing of is dit nefast voor de opdruk? :p |
|
Guns 'n Roses - Use your Illusion pt. I. Ding is geheel vergaan. Mijn tweede shirt Paradise Lost - Draconian Times heb ik nog wel, maar die is veeeeeeeeeeeeeeeeeels te klein geworden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Volgens mij blijft de opdruk wel mooi hoor. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik durf het niet goed aan om zo van dat zwartmiddel te gebruiken .. je hebt ook zo van die tabletten, ma das nog riskanter denkk :p |
|
Mijn eerste was een Blind Guardian longsleeve.. vraag me af waar die gebleven is.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Bedoel je textielverf?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
denk hhet wel, zo in de veritas en andere winkeltjes waar je breiwol kunt kopen :p |
|
quote: Dat kan je beter niet doen idd. Maar er is wasmiddel voor zwarte kleding en dat kan je wel gebruiken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Immortal shirts verliezen altijd print hoe en waarmee je ze ook wast, zo is mijn ervaring in iedergeval. Verder gebruik gewoon Robijn color, werkt prima, nooit echt last van vergrauwing dus waarom die speciale zooi voor zwart gebruiken ? |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |