|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
heb er geen! wat een poser ben ik toch! *barst in snikkken uit* And my marlboro light |
|
wat TRUE!!! |
|
|
|
Damn metallica & pantera zijn toch wel heel vaak 'mijn eerste metal shirts' ! Ik, Wil Schuurman |
|
Mijn eerste was Rammstein, (voordat ieder semi-alternatief rotkind ermee rond ging lopen) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: ja, ik ook Live Aus Berlin longsleeve dus ook voordat iedereen er mee liep ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Mijn allereerste metal tshirt was er één van Anathema... die ik helaas kwijtgespeeld ben |
|
quote: bikini wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
the gathering - mandylion LS daarvoor had ik m'n kast al best wel vol liggen met shirts van queen i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: Foto! Zenial |
|
Guns 'n Roses. Zo'n jaar of 12 geleden.... |
|
quote: kee dan t was wel ff na het concert wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
eerste metal shirt : trui van Sepultura:-S Nabua Vonveilla |
|
quote: ONTOPIC! (of is het een rood metalen bikini?) |
|
Mijn eerste metal-shirt was zo nen zwarten met afgesneden mouwkes... Je kan me de bout hachelen! |
|
Eentje van Dimmu Borgir...met die zwarte tekens. |
|
quote: Woohoo!!! Hehe, metal beach concert? Zenial |
|
quote: hell yeah... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Mijn eerste longsleeve was er 1 van Samael. Van de European tour van 1994. Met die kerel van de cover van de ceedee Ceremony Of Opposites Heads I win, tails you lose |
|
quote: Is zo... euh ff denken.... dan is mijn eerste metal shirt van Pantera (Cowboys from hell) Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
eeej mischien iets voor de volgende keer she_devil No-return!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Obituary - World Demise IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
M'n eerste bandshirt: Sisters of Mercy, Floodland Eerste metalshirts: Sun Caged & Morbid Angel MuayThaigerrr!! |
|
metallica - s&m |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |