|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: je wilt die van megadeth zeker niet heel toevallig kwijt? [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 24-06-2003 15:25] |
|
Mijn eerste metal shirt was ééntje van Metallica.Bootleggeval van een skeletachtig iets die een viool bespeelde.Zal ergens in 84 zijn geweest. spelfout weggehaald... |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Heel troe, een longsleeve van Cradle of filth. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
machine head - burn my eyes zzz |
|
Helloween - Live in the UK shirt (die met die cartoon-poppetjes), ergens in 1990. Na twee keer wassen was ie drie keer zo breed |
|
Mijn 1e shirt was een re-print van Metallica Master Of Puppets, ding wordt ondertussen na 7 jaar beetje vaal maar hij functioneert nog goed They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Twee shirts van m'n broer gejat van Megadeth (Eentje met op de achterkant 'Dr. Vic is in' o.i.d. en schedel op de voorkant met 'batwings', en eentje met ijzeren vleugels) Twee shirts van m'n zus gejat: Therapy? - Nurse en Heideroosjes - I'm not Deaf... En de eerste die ik zelf gekocht heb is geloof ik van Tool... Inter faeces et urinam nascimur |
|
de mijne was een Twisted Sister shirt!! was ergen ins 1988 ofzo |
|
Een ...and Justice for All shirt die het na zo'n 12 jaar nog steeds doet. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Iron Maiden-Bring your daughter to the slaughter, gekocht in 1990. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Slayer- Hell Awaits Een kleine snol zit zo vol. |
|
Iron Maiden / Aces High. En ik heb hem nog steeds. (maar ik moet hem maar eens laten plastificeren, hij valt bijna uit elkaar !) |
|
quote: Ja, die kan ik me nog wel herinneren. In '88 werd die dus nog steeds verkocht ! |
|
metallica metal up your ass en megadeth peace sells ong. 1990 In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
De shirt van Mortifer, ben hem helaas wel ergens kwijtgespeeld Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Pfff, da's een tijdje terug, Motörhead shirtje, gewoon het logo met die kop eronder. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Rhapsody - Dawn of Victory Bruce Banner |
|
quote: ach nee joh, je hebt gewoon zo'n [onvertaalbaar] ding nieuw gekocht zodat hij er oud uitziet! wil je wel Nederlands spreken, alsjeblieft [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 05-10-2004 8:25] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Paradise Lost - Draconian Times http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
The Dillinger Escape Plan - Green logo Net voor de zomervakantie, nu al te klein nadat een zus van mij de was had gedaan |
|
spreading the disease - Anthrax ,heb hem nog steeds gezien ik geen afstand kan doen van m'n oude metalshirts. |
|
Iron Maiden swettert van seventh son. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Machine Head - Burn My Eyes Life of Agony - Ugly Amorphis - Tales from the Thousand Lakes Volgens mij heb ik deze drie in één keer gekocht. Of iig binnen dezelfde week ofzo. ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |