|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Carnaval sucks! No meat is sweater |
|
*schud zijn oude, wijze hoofd* |
|
quote: ... en veroorzaakt een sneeuwstorm van huidschilfers. |
|
Ik ga zondag, verkleed als metalhead, in 013 carnavallen.. is dat wat? Hmm serieus; als je echt van Carnaval wilt genieten moet je naar Limburg toe natuurlijk. Hier in Brabant zit het alleen maar vol met Hollanders die denken dat jezelf helemaal klem zuipen de essentie van Carnaval is... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
wat is dan de essentie van carnaval? No meat is sweater |
|
quote: confettie |
|
quote: Lol hebben met z'n allen! Carnaval is het feest van de zotten ende dwazen |
|
uhmz das dus toch hetzelfde maareh ik heb vrijdag in deurne carnaval gevierd en nee, ik merk wel dat dat niks voor mij is... Je moeder. |
|
Heerlijk weer vier dagen carnaval vieren. Zoals Pim altijd zei: I heb d'r zin an. Trouwens ik ga als barbaar, en ik vier Carnaval in het gelderse Groenlo Immortal Pride |
|
Srry hoor Dargull, het is mij te vrolijk Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Carnaval is weer niet evol genoeg.. *zucht...* jammer dat ze er hier niet aan doen.. |
|
Als echte brabander ben ik natuurlijk een echte voorstander van .. euh kut mn tekst kwijt Gatverdamme wat zuigt carnaval. Als dat een excuus moet zijn om je lam te zuipen en een bavianenpak aan te trekken (wat veel mensen overigens helemaal niet nodig hebben) dan kan je beter een aids injectie krijgen. FUCK CARNAVAL ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Tja het is ook echt jouw feestje |
|
Carnaval is een excuus voor mensen die zogenaamd vrolijk willen doen. Het is mij ook te vrolijk. you say you're men, we know you're cowards |
|
en te kitsh-erig |
|
The music... The people... THE HORROR!! |
|
het is zo vrolijk dat je er somber van wordt |
|
quote: Dat is zeer gothic van jou |
|
Carnaval in Maastricht heerscht. Al ga ik het voor t eerst in 19 jaar dit jaar hoogstwaarschijnlijk niet vieren. Vorig jaar was ik Satanic Barbie TM [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 26-02-2003 14:56] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Ach....Carnaval is wel leuk, jezelf 4 dagen klem zuipen, en niemand die er van op kijkt. Ook al doe je nog zo gek, met carnaval maakt het allemaal geen reet uit, en das wel leuk. Minpunt is wel dat mensen zoiets alleen DIE 4 dagen doen, en de rest van het jaar suffe lullen zijn. Alsof het persé Carnaval moet zijn om gek te doen BLASTBEATS FOREVER |
|
Jah! Carnaval! Een stijve lul die is gemaakt om mee te pompen Hans Teeuwen Maar carnaval: vind er niks aan [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 26-02-2003 15:24] |
|
carnaval....aargh, persoonlijk kan ik er niet een leuke kant van ontdekken, maar dat zal dan wel aan mij liggen Ik hou gewoon niet van die zogenaamde lol. Blijkbaar hebben sommige mensen dat nodig ofzo, ik zou het niet weten, maar voor mij hoeft het iig niet. om overigens over de 'muziek' nog maar niet te spreken.... Blinded by Fear of Life... |
|
Ik ga werken en verder veilig binnen zitten met Carnaval. |
|
Ik ben fanatiek carnavals vierder maar niet in mn woonplaats Rotterdam aangezien carnaval daar saai is,ik vier het al jaren in Breda.Carnaval mag dan niet true of iets dergelijks zijn maar het is veel belangrijker jezelf te zijn het is jou keuze of je wilt of niet. |
|
quote: ja, gelukkig wel, stel je voor dat het veplicht was.... moet er niet aan denken Blinded by Fear of Life... |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |