|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
als ergens weer in orde is I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Gezocht (voor iem. anders): Kreator - After the Attack picture LP kan iemand mij verder helpen? Je kan me de bout hachelen! |
|
Rigor Mortis is inderdaad een fantasische band. Snel, redelijk technisch maar vooral vol met ruige power. Hun EP "Freaks" (wel andere zanger) is ook fantastich. Geweldig, zo'n nummer als Cattle Mutilation!! |
|
quote: ...uhm... ik geloof dat er duidelijk vermeld staat dat ik hem zoek! Haha! Je kan me de bout hachelen! |
|
sorry ja die zie je niet zo vaak |
|
quote:ook al Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Misschien heeft Iron Glory wat tips hiervoor? Je kan me de bout hachelen! |
|
Castle Blakk, ga maar googlen, en anders bij de Heavy Metal Hunters aankloppen of Traders paradise (alhoewel) ik ken de url's niet vanbuiten Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Hier is een afgelopen veiling van de pic LP van KREATOr dan krijg je een idee wat ie ongeveer kost HAHAHAHAHA http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2531985778&category=1594 |
|
heb jij nog wat te koop staan op ebay? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Damn Je kan me de bout hachelen! |
|
Nee, maar ik verkoop ook zelden via ebay, ik verkoop uberhaupt weinig HAHAHAHA ik koop meer helaas voor mijn portemonee! |
|
Legatius, ja daarom HAHAHA, ik wil hem ook heel graag hebben! Is er ergens een goeie site waar je aan dit soort items kan komen, dat traders paradise wat is dat? Ebay is enorm daar kun je werkelijk aan alles komen maar vaak betaal je wel de hoofdprijs! |
|
SLAYER Begin Work On New Album - June 3, 2003 SLAYER drummer Dave Lombardo was set to meet with fellow bandmembers Jeff Hannemann and Kerry King Monday (June 2) to begin putting material together for a new SLAYER album, tentatively due in early 2004, according to www.dave-lombardo.com. Both King and Hannemann are said to have penned new music for the upcoming CD, the group's first since the departure of drummer Paul Bostaph (now in SYSTEMATIC). SLAYER's last album, "God Hates Us All", was released in 2001. As previously reported, SLAYER have been tapped to headline the Fall 2003 edition of the Jagermeister Music Tour, scheduled to kick off in October. More details, including the names of the bands that will make up the rest of the bill, will be announced soon. |
|
Hopelijk wordt die CD wel weer goed |
|
ja als het op zijn minst maar seasons in the abbys niveau wordt dat vind ik nog een hele gave plaat! zelfs Divine kan ik nog wel waarderen al mist die wel wat! maar ik heb er nog een hard hoofd in, de eesret twee nummers van god hates us all waren ook wel OK maar de rest....... |
|
omen is gaaaaaf!!! geen thrash maar er zitten wel liefhebbers ervan hier dat kan niet anders hehe! battle cry wat een super CD!!! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
OMEN is cool! ik heb het meeste van hen op Lp is idd niet echt thrash maar speed metal is het toch wel! |
|
uh? Speeed? das ook de eerste keer dat ik dat hor ivm Omen, het enigste nummer die daarvoor in aanmerking zou kunnen komen is toch wel Termination (cyborg lust, etc) van 'Warning Of Danger'. Verder valt Omen steeds onder de Epic Metal noemer, zeg maar de meester van Epic Metal, samen met Manilla Road en consoorten. Alles tot en met The Curse is dan ook verplichte kost (oudetopic-schoppers: hint). maar nadat JD Kimball is vertrokken is't bergaf gegaan, Re-opening The Gates is zelfs ronduit slecht! de zanger van de voorlaatste LP was wel die die Never Neverland inzong bij Annihilator, maar bij Omen komtie titaal neit tot zn recht. Verer heeft het nog steeds originele lid Kenny Powel ook de eerste Savage Grace ingegitaard... Ze komen binnenkort onze kanten op, ik ga kijken maar ik vrees een beetje voor de prestatie die ze gaanb leveren. Want ngo eens, Omen zonder Kimball, das bier zonder alcohol Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
k vind het behoorlijk speed metal achtig, beetje a la vicious rumors/meta church. maar ja kan het epic metal noemen, is voor mij niet echt een subgenre, na ja idd manilla Road en Cirith Ungol etc. maar ik vind OMEN toch niet helemaal vergelijkbaar met die bands! Maar je hebt gelijk over de re opening the gates CD! |
|
quote:eyh? hoe de fuck kom je daarbij? dat snap ik nu helemaal niet quote:juist wel het is nooit anders geweest quote:danku Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Sorry blijf erbij, heb het nooit echt epic metal gevonden sorry! textueel misschien ach het is gewoon heavy metal af en toe ee beetje sneller! Ze hebben zelfs een copver van "whole lotta rosie" gedaan ook niet echt iets voor een epic metal band! maar goed laten we niet gaan ruzieen over een label ik geloof dat we de bande allebei OK vinden nietwaar! |
|
was er niet nog een topic waar we het over goede muziek konden hebben behalve dit ene topic ik vind het trouwens wel vergelijkbaar met manilla road en meer met cirith ungol http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
ik heb wel ooit een Epic topic geopend, en een US metal topic en zo... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |