|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja ik ken niks alten liggen zou wel moeilijk worden op wacken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dat is zeker gaaf !!! Forbidden is zeker een gave band Maar ik kan me voorstellen dat je niet alle shirts kan halen je komt altijd geld te kort Zelfs als ik voor 400 euro uitgeef dan zie ik altijd dingen liggen die ik erbij zou willen hebben maar dan blijf ik gaan Zoals bij dat standje op graspop daar lagen echt gave shirts van Sodom ,Kreator en Venom etc etc maar helaas had geen geld meer bij me om nog meer te halen behalve het in the sign of evil van Sodom dan |
|
ja! die van Sodom heerschte! |
|
Trouwens gaat iemand nog naar Bospop die vrijdag?? Motorhead Saxon Dio Ik ga ze in ieder geval zien |
|
quote: Mijn shirt was 18 Euro, dat zou de standaard prijs kunnen zijn daar. |
|
Forbidden shirts zijn hel zeldzaam, ik zou hem graag willen hebben, vind forbidden echt super! zeker de eerste, maar diie tweede plaat is ook vet! |
|
kent iemand Hobbs Angel of Death de zgn. Australische Slayer? View/Post Comments (1) Keyboardist TALIE HELENE Leaves HOBBS ANGEL OF DEATH - July 11, 2003 Talie Helene, former keyboardist with Australia's darkly lush gothic-ethereal EDEN (Projekt Records), has left HOBBS ANGEL OF DEATH to focus completely on her own black-tinged doom band STONE MAIDEN. This leaves HOBBS ANGEL OF DEATH lineup as founder Peter Hobbs, drummer Bruno Canziani, and bass player Dave Frew. Original guitarist Mark Woolley parted ways from the band in February 2003. After being dormant for most of the nineties, HOBBS ANGEL OF DEATH have yet to find a stable lineup, and are currently seeking a keyboardist and lead guitarist. HOBBS' "Satan's Crusade" has just been released on Modern Invasion. STONE MAIDEN have secured a horror film-soundtrack deal, details of which will be announced closer to film release. Ik wist niet dat ze nog bestondenm laat staan dat er een nieuwe CD uit was, maar het zelfbetitelde debut uit 1988 was echt geweldig! |
|
quote: Ja, maar ik vind het meer de australische Venom. Maar wel een goede band(ten minste de muziek die ik ervan ken is goed) |
|
quote: Hier het zelfde, ben benieuwd I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ga eens kijken of ik hem ergens online te koop kan vinden! VENOM? nee de muzikanten zijn veel beter en strakker dan venom! maar OK het is geen Slayer copie nee, best wel een parte band, maar een beetje in de venom/slayer hoek zit het zeker wel! |
|
Mijn fav thrash groepje is toch wel het almachtige Exhorder A black heart can only find beauty in darkness. |
|
EXHORDER is super ja, vooral slaughter in the vatican is cool. |
|
Iron Glory, de laatste MOD's zijn geript gaan vannacht omhoog I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: had dat eerder gezegd |
|
quote: Die is echt wel cool, venijnig spul zeg, godverdomme |
|
RAZOR kicks mighty ass ben blij dat je het tof vind, is een van mijn all time favorieten, ik zal SHOTGUN JUSTICE eerdaags uploaden die in nog aggressiever! |
|
Goed nieuws, eindeljik weer eens behoorlijke releases van ROADRUNNER! CARNIVORE, ANNIHILATOR, OBITUARY, EXHORDER Albums To Be Reissued - July 15, 2003 On September 9, Roadrunner Records will be issuing a series of "2 From The Vault" releases, featuring two classic CDs — many deleted — packaged and priced as one. The albums planned for re-release are as follows: ANNIHILATOR – "Alice In Hell" & "Neverland" CARNIVORE - "Carnivore" & "Retaliation" EXHORDER - "Slaughter In The Vatican" & "The Law" FRONT LINE ASSEMBLY - "Caustic Grip" & "Gashed Senses & Crossfire" GANG GREEN - "You Got It" & "Older" KING DIAMOND - "Abigail" & "Fatal Portrait" MERCYFUL FATE - "Melissa" & "In The Beginning" OBITUARY - "Slowly We Rot" & "Cause Of Death" PESTILENCE - "Consuming Impulse" & "Testimony Of The Ancients" SUFFOCATION - "Effigy Of The Forgotten" & "Pierced From Within" |
|
Carnivore was toch al recent opnieuw uitgegeven? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Klopt, in feite die annihilators en Marcyful fates, king diamonds n Obituaries ook, teminste een jaar of 3-4 geleden als rematsred edition. Maar die Exhorder CD's zijn al heel lang niet meer verkrijgbaar en meoilijk aan te komen! |
|
Die eerdere re-releases zijn zelfs nog goed te vinden, maar het voordeel met die nieuwe is dat het allemaal lekker goedkoop wordt, was dat maar met alle klassiekers zo. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Nou ja Roadrunner kennende zullen ze wel weer de volle mep ervoor vragen en er een mooi gouden stickertje erop plakken, die eerdere rereleases (oa ook sepultura) moesten ze ook dik 40 piek hebben! Belachelijk, maar dei Exhorder CD's zijn echt heel zldzaam en moeilijk te krijgen dus dan wordt het de moeite waard! Voor coll;ectors zijn rereleases een pest het drukt de waarde van de originelen behoorlijk HAHAHAHAHAHA! |
|
quote: Jaaaaaaaa die ga ik halen! Cause of death was never confirmed Did he really die? Get permission from the state To save his precious life Heb hem vroeger gehad. Kwijt geraakt op schoolreis En collectors moeten niet zeiken! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Exhorder! At last! Ik heb 1x die LP van `Slaughter in the Vatican` aangeboden gezien op internet voor een redelijke prijs, alleen die is net voor mijn neus weggesnatched! De CD daarvan heb ik nog ooit bij Perverted Taste gezien, maar zoals het een oude thrash cd betaamt was die onbetaalbaar. |
|
quote: W00h00000 die worden van mij |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |