|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kut ja! De platenbeurs!! godverdomme vergeten. Heb net mijn geld op. Immortal Pride |
|
quote: daar hou ik nou de hele maand al rekening mee "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik zou op zaterdag gaan, maar de persoon die mee gaat kan alleen op de zondag. Ergo, wij gaan zondag. |
|
quote: creeping death staat erop. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Dank! |
|
Ja ik ga ook niet naar Utrecht, hmmmm, ga meestal wel, je kan beter op zaterdag ochtend gaan dan liggen de goede items er nog, alle ciollectors items die voor rdelijke prijZen aangeboden worden zjin vaak vrijdag, maar zeker zondag al weg! Ik heb de laatste tijd teveel aan cd's uitgegeven, ook veel echte rariteiten gekocht en die kosten HEEL veel geld, maar ja gelukkig worden ze alleen maar zeldzamer! maar mijn thrash collectie zal ooit COMPLEET zijn HAHAHAHAHAHA, voor zover dat kan dan! |
|
quote: zeg het effe wanneer de verzameling compleet is. dan kom ikw el een keertje op "visite" met een hele grote rugzak! |
|
ik neem wel ff een busje met grote laadruimte mee Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Err...auto rijden mag in NL pas als je 18 bent Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: tja ik moet op zaterdag werken en vrijvragen zit er niet in omdat ik 2 dure maanden krijg. en ik heb het voordeel dat niet zo heel veel mensen destruction spullen verzamelen. lps zijn relatief goedkoop "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: dan rij ik wel. ik ben 18+. |
|
quote:ooit gehoort van joyrijden "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: zeg stoppen we dan wel effe voor mijn huis om mij af te zetten "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Helaas tot verevelens toe gehoord en gezien op "Error" op TMF Belgiƫ, kutband gewoon, valt zoiets onder thrash? , tsssk I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: iemand zij mij ooit dat slipknot trash metal was "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ja, eindelijk zo'n verbeteraar die door de mand valt !!! Het is THRASH metal !! BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: neen als je qoute moet je ook alles letterlijk overnemen en dat ventje zij nou eenmaal dat slipknot trash was, en niet dat slipknot thrash was "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Dus had ie gelijk I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: slipknot is trash, afval in dat opzich had die gelijk, maar hij bedoelde meer dat slipknot dezelfde muziek maakt als geniale bands als destruction enz enz enz en daarin had die toch echt ongelijk "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nou vooruit, je komt er mee weg Arrebar Maar wordt iedereen nou niet schijtziek van dat Thrash/trash-gezeik ?? Ik mag hopen dat iedereen ondertussen wel weet dat het met "thr" geschreven moet worden, en een schrijffout is zo gemaakt natuurlijk. BLASTBEATS FOREVER |
|
Hmmm, even over recente goede thrash, dat is niet veel. Maar een paar maanden geleden had ik de nieuwe RITUAL CARNAGE CD "teh birth of tragedy" gekocht en daar sloeg ik toch wel effe van achterover! Het leek net alsof ik 15 jaar terug in de tijd ging, een supervet late 80's bay area thrash album! echte en aanrader! Was hem bijna weer vergeten tot dat ik hem vanmorgen weer uit de kast trok, wat een waanzinnige plaat! En dat voor japanners met een USA zanger! |
|
ik heb hem ook op zich gene slechte plaat maar de drums ben ik niet zo weg van eigenlijk. geef mij toch maar echt het oudere werk van hun. net SLAYOOORRR! [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 04-04-2003 8:52] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Zie "Wat betekent het om metal te "zijn" ?- topic.----> idd een overbodige discussie I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik ben net op ebay de trotse eigenaar geworden van de CD VIKING - Men of straw! die zocht ik ook al lang, iemand bekend met deze thrash band! En NUMM SKULL! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |