|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nu ik dit zo lees, ik heb nog een wit(tsja, word iig niet grijs...) tourshirt van protector, golem tour in 1989. 1 april i hhemskerk in de donkey shot 2 april in a'dam in de melkweg. maar waar ik geweest ben??? Oud Vuil. |
|
o, 13 april den haag 't paard 14 april herst zopo 15 april r'dam stadthall. stond een stuk eronder, nou ben ik helemaal in de war. Oud Vuil. |
|
cool! die zie je niet veel PROTECTOR is echt vet! |
|
precies, maar wat ik nou wou zeggen (want ik was van plan om nog iets te tiepen, maar vergeten. ), is dat ik vorig jaar ofzo een zwart prtector shirt heb gekocht, alleen het logo in wit op de voorkant en die is dus hartstikke nep, maar wel errug gaaf!! Oud Vuil. |
|
Hmmm...zou best een PROTECTOR shirt willen hebben! heb wel een paar vette RAZOR bootlegs van goede kwalitit! van de "evil invaders" tour 1986 (hartstikke nieuw shirt LOL) en van de canadian metal meltdown 1990 smaen met SACRIFICE! |
|
quote: nou precies! gaaf man! Oud Vuil. |
|
Ik ben blij met zilke reissues, de originele shirts zijn nergens meer te krijgen en als ze al op ebay komen dan brengen ze echt kapitalen op! Heb oude shirts van TOXIK en RAZOR voor over de $ 200 zien gaan AHHAHAHAHAHAHA....... Vaak zijn ze ook klein en pas je ze niet (Of je moet heeel smal zijn!) Shit man er zou vorig jaar een neiuwe RAZOR CD uitkomen met Rob Mills op drume (die superstrakke drummer van shotgun justice!) maar het label Hypnotic zit volgens mij in de shit! Er is mji verteld door de Wacken organisatie dat RAZOR volgend jaar op Wacken zou staan! Kikke was het beste optreden op wacken 1998! |
|
zo, weer terug van mijn 10 daagse trip naar de Biebrza vallei in Polen (voor het geval iemand me gemist heeft). Op de terugreis nog effe Berlijn aangedaan en twee Sacred reich mini cd's (Live en Surf nicaragua) op de kop getikt voor een paar luttle euro's! goede band!!!!! |
|
quote: had {b]JIJ[/b} die nog niet??? Oud Vuil. |
|
quote: vinyl Wim, vinyl! (zo ik ben weer true) |
|
quote: oew, what stom van me! natuurlijk. Oud Vuil. |
|
waar moet je de ouwe metallica nou onder scharen? speed? |
|
hehhehheh @ aerodis. daar is al wel eens een discussie over geweest hier. ik vind het speed-metal, omdat het niet smerig is, maar strak en clean. slayer vind ik thrash want. vies en strak.(maar ietje minder) dat zeg ik vast ook ergens een flink aantal pagina's terug hier, of in het vorige thrash-topic. anderen zijn het trouwens niet met me eens. Oud Vuil. |
|
Tja, ik heb me nooit in speed/heavy/thrash metal verdiept, dus vandaar. MeTalLicA RuLlLlLeeeDDDD!!! gewoon |
|
Tja, ik gooi het voor het gemak gewoon onder thrash metal. Ik heb echt geen zin om over dat soort dingen na te denken (boeid mij ook minimaal) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
mja, tis ook niet bepaald interessant, maar ik heb als muzikant enorm de behoefte om muziek te "plaatsen". maar ik kan er nix aan doen. Oud Vuil. |
|
hell yeah, dat is zo'n vervelende tic. |
|
quote: Volgens mij hebben de meeste metalheads daar last van hoor I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: dat dacht ik nou ook laatst, en toen zag er 1 hangen op graspop zzz |
|
Ik weet nog hoe wanhopig ik in 1993-94-95 op zoek ben geweest naar een SODOM shirt, dei waren toen nergens te vinden! Thrash Shirts waren toen uberhaupt erg zeldzaam nieuw! |
|
quote: gvd, ik weet nog hoe blij ik was toen ik dat shirt op een metalmarket kocht, ergens in de winter. Nu zie ik dat shirt in het "pas aangeschaft" topic steeds vaker voorbij komen . btw, in dat shirts winkeltje dat in dezelfde straat als de Boudisque ligt in A'dam (eh ja, daar dus) hing nog een Forbidden shirt, van een of andere tour, met de albumcover van Twisted into Form op de voorkant. |
|
WAT!!! en die heb je niet gehaald! aaargh!!! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik moet enorm op de centen letten momenteel, en had daar al een Obituary shirt gevonden. En daarbij, ik heb ook liever een Forbidden evil shirt . Hij hangt er vast nog, hij hing nl tussen de "G" bands ipv de "F". [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 10-07-2003 11:30] |
|
heheh ik ook eigelijk, maar als ik die andere zie hangen gaat ie echt wel mee. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |