IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Thrash II Vorige pagina | Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 23-06-2003 10:31 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

ja, das'idd jammer ze spelen wel in Groningen en in Antwerpen volgens de Aardschok, maar ze zouden ook in Rotterdeam spelen, en daar heb ik nooit meer wat van gehoord!

SHIT, mischin dat ik naar Antwerpen ga dan, maar moet het nog effe aankijken!

Orion
Usericon van Orion
Posted 23-06-2003 10:47 by Orion Profiel van Orion

groningen waar wanneer?

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 23-06-2003 11:00 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Check de aardschok!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 24-06-2003 14:07 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

SODOM To Film BANG YOUR HEAD Performance For Upcoming DVD - June 24, 2003

Veteran German thrashers SODOM will be filming their appearance at this weekend's Bang Your Head Festival in Balingen, Germany for an upcoming DVD. The group, who also recorded their performance at the Rock Hard Festival earlier this month, are reportedly including in their set list a lot of the more obscure tracks which haven't been aired live in years.

SODOM's new double live album, "One Night In Bangkok", will be released on July 28 in Europe and on August 12 in the U.S.

KIKKE dat werd tijd!

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 24-06-2003 14:20 by metal blade Profiel van metal blade

Oh! die Sodom Obsessed By Cruelty t-shirt is echt fucking kewl!

Orion
Usericon van Orion
Posted 24-06-2003 14:30 by Orion Profiel van Orion

is dat nou toeval dat destruction , kreator en sodom bijna tegelijk een dvd uitbrengen?
en kwamen hun laatste albums ook niet tegelijk uit(bijna dan)

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 24-06-2003 14:34 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Ja dat is idd zo, net als nu met die Live CD's HAHAHAHA!

Die van Kreator is net uit die van Destruction was vorie maand al uit (verschijnt alleen in japan!) en die van SODOM staat op de 28ste!
het is toch een beetje een drie eenheid!

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 25-06-2003 20:32 by No Nonsense Profiel van No Nonsense

Ik heb me gisteren die eerste cd van The Haunted aangeschafd, heerlijke cd hoewel ie inderdaad niet zo goed is als 'The Haunted made me do it' is ie toch zeker de moeite waard.
Nu alleen 'One kill wonder' nog.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Moridin
Usericon van Moridin
Posted 25-06-2003 22:29 by Moridin Profiel van Moridin

quote:
Op 25 juni 2003 20:32 schreef No Nonsense het volgende:
Ik heb me gisteren die eerste cd van The Haunted aangeschafd, heerlijke cd hoewel ie inderdaad niet zo goed is als 'The Haunted made me do it' is ie toch zeker de moeite waard.
Nu alleen 'One kill wonder' nog.

Made me do It beter dan S/T? Hmmm dan moet je toch maar eens beter luisteren. One Kill Wonder is ook erg goed, maar het debuut blijft met afstand de beste The Haunted plaat. I Have an urge to Kill!!!

Murder in the front row.......

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 27-06-2003 8:03 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

HAHAHAHAHAHA

Second SCUMGRIEFEST To Combine CD Release Party And Anti-METALLICA Demonstration - June 26, 2003

Indianapolis-based metal band SCUMGRIEF will headline their annual metal festival, Scumgriefest, at the Knights of Columbus, 2100 E. 71st in Indianapolis, on Saturday, July 5. The event starts at 5:00 p.m. and admission is $8. This is an all-ages event, though alcoholic beverages will be available for attendees 21 and up at the Knights of Columbus bar.

This year's Scumgriefest combines a seven-act bill headlined by festival organizers SCUMGRIEF and a "anti-METALLICA demonstration" protesting the release of that band's latest release, "St. Anger". Seven other acts, including Indianapolis-based metal bands DENT, DYSTALIS, PROD, OPIATE and AGGRAVATED MINDS along with Chicago's ORION NINE, round out the bill.

"This year's lineup is a excellent showcase of the best metal bands Indy has to offer," said SCUMGRIEF drummer and festival co-organizer Gabe Senour.

Along with the showcase, Scumgriefest also serves as a "anti-METALLICA demonstration" for METALLICA fans who are disappointed with the band's new album, "St. Anger". Festival attendees can trade in a copy of "St. Anger" for a CD featuring unreleased and demo material from each of the bands on the bill. The collected copies of the METALLICA release will be publicly destroyed prior to SCUMGRIEF's set.

"The protest is a pointed statement directed at a band that has lately made a habit of robbing their fans," said SCUMGRIEF lead singer Jason Lekberg. "As people who define metal by METALLICA's work, this album and their actions over the past few years are a slap in the face. If they expect us to just accept this pile of crap they have another thing coming."

Scumgriefest is also the release party for SCUMGRIEF's second full-length record, "Grievance". The 12-song collection features songs culled from the band's recent live performances, including "Crawl", "Where the Sidewalk Ends", and "Virus". Recording on the CD was done by Jeff Aebi at Studio D in Alexandria, IN, and was mixed by Jeff Aebi and SCUMGRIEF at Gaither Studios in Alexandria, IN.

"'Grievance' is by far the best thing we've ever done, and much better than hitting yourself in the nuts with a hammer," said SCUMGRIEF guitarist Joe Vanmeter.

SCUMGRIEF plan to film the performances of all the bands on Scumgriefest for their home video, due for release later this year.

NagasH
Beer, It's your friend.
Usericon van NagasH
Posted 27-06-2003 9:23 by NagasH Profiel van NagasH

death angel is in november ook weer eens in nederland

en nog wel in groningen

"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"

Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 27-06-2003 11:06 by Pazuzu Profiel van Pazuzu

quote:
Op 27 juni 2003 8:03 schreef enforcer het volgende:
<skip verhaal>

Grappig dat mensen zich persoonlijk aangevallen voelen door een cd van een band die ze waarschijnlijk al jaren niet meer kunnen luchten of zien.

"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 27-06-2003 11:34 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 27 juni 2003 11:06 schreef Pazuzu het volgende:
Grappig

Ik zou het eerder "sneu" willen noemen.

Touché, pussycat!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 27-06-2003 11:40 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Ik vind het eigenlijk wel lache!

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 27-06-2003 11:50 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

M.i. is het vrij puberaal. Het lijkt meer op afgunst of kinderachtige teleurstelling dan volwassen gedrag. Bovendien, als je dergelijke acties gaat houden voor alle platen die volgens de (metal)massa niet aan "de criteria" voldoen, ben je nog wel even bezig.

Trouwens, die cd met onuitgebrachte opnamen: dat is vast wel hartstikke illegaal, niet? Het lijkt me dat de organisatie daar nog wel eens mee in de problemen zou kunnen komen (met het oog op de reclame die ze schaamteloos verspreiden).

Touché, pussycat!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 27-06-2003 16:52 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Ik heb net de eerset twee ONSLAUGHT CD's binnen de nieuste NASTY SAVAGE mini, de NUCLEAR ASSAULT EN DESTRUCTION LIVE CD's en de nieuwe POSSESSED 10" LP ohhh ik ga een heerlijk middagje muziek tegemoet!

Oh er zat vandaag ook een japanse uitgave van EXODUS "fabulous disaster" in de bus HEERLIJK!

Die ONSLAUGHT platen zijn ook vet zeg, die latere schijnt een stuk minder te zjin met dei zanger van GRIM REAPER op zang!

heeft iemadn hem?

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-06-2003 19:39 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 27 juni 2003 16:52 schreef enforcer het volgende:
Ik heb net de eerset twee ONSLAUGHT CD's binnen de nieuste NASTY SAVAGE mini, de NUCLEAR ASSAULT EN DESTRUCTION LIVE CD's en de nieuwe POSSESSED 10" LP ohhh ik ga een heerlijk middagje muziek tegemoet!

Oh er zat vandaag ook een japanse uitgave van EXODUS "fabulous disaster" in de bus HEERLIJK!

Die ONSLAUGHT platen zijn ook vet zeg, die latere schijnt een stuk minder te zjin met dei zanger van GRIM REAPER op zang!

heeft iemadn hem?

mazzelpik. JA ik ken de eerste twee cd's van onslaught. "Onslaught, power from hell". Ik heb ze eens live gezien op dynamo open air. Hoe is Possessed? En wat staat er extra op de japanse exodus cd? En Nasty savage regeert !!!!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 27-06-2003 19:47 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Ja het is altijd een feest als er zo'n mooie Duitse doos afgeleverd wordt LOL met al die gave metalgoodies erin!

nee er staat niets extra op maar zit mel op SONY/CBS en er zit een boekje bij met allemaal japanse tekens, ik kreeg laatst ook een japanse live CD van Vicious Rumors (een offiele uit 1992 nooit uitgebtracht hier KIKKE)!

Die Nasty savage is gaaf, ik kan niet wachten op de volgende volledige CD alleen is Ronnie wel erg oud geworden, in het nummer "wage of mayhem" loopt ie te schreeuwen "don't mess with my TV" HAHAHA ik krijg gelijk beelden op mijn netvlies van de goede man op het podium met TV's gooiend zoals ie daar vroeger bekend om stond!

ONSLAUGHT is vet!

Kreeg ook nog een paar vette shirts, SODOM "obsessed by cruelty", KREATOR "flag of hate" en NASTY SAVAGE "wage of mayhem tour 1986" en AC/DC "highway to hell" maar dat heeft niet zoveel met thrash te maken HAHAHAHAHA

Die nieue Agent SDteel is echt super, alleen kan ik nog iet echt aan die nieuwe zanger wennen cq. vind hem niet zo goed als Cyriis

attila_de_hun
Posted 27-06-2003 19:55 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 27 juni 2003 19:47 schreef enforcer het volgende:
AC/DC "highway to hell" maar dat heeft niet zoveel met thrash te maken HAHAHAHAHA

Nee, maar het is wel een super cd. Ik heb pas geleden de re-release (geen bonusmateriaal, wel mooie layout) gekocht. Het blijft een wereldcd. "shot down in flames"
Trouwens, als je eens naar enkele tragere Exodusnummers luistert op "Fabulous disaster"zul je riffs herkennen die eigenlijk gewoon opgefokte ac/dc riffs zijn.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 27-06-2003 19:57 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Klot exodus werd van oudsher al de AC/Dc van de thrash genoemd HAHAHA, ze spee3lden ook regelmatig AC/Dc covers!

ja die nieuwe rereleases van EPIC zijn heel mooi dikke booklets enzo, ik wil een complete set kopen als die ooit uitkomt in die gave digipacks, echt super!

Maar ja ik heb ze allemaal al minestens 3 keer HAHAHAHAH

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 27-06-2003 20:21 by No Nonsense Profiel van No Nonsense

quote:
Op 25 juni 2003 22:29 schreef Moridin het volgende:
Made me do It beter dan S/T? Hmmm dan moet je toch maar eens beter luisteren. One Kill Wonder is ook erg goed, maar het debuut blijft met afstand de beste The Haunted plaat. I Have an urge to Kill!!!

S/T?
Ik vind The Haunted made me do it gewoon het mooist van de drie, that's all.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 27-06-2003 20:26 by bazzio Profiel van bazzio

Hmmz, van de week Demonic van Testament weer herontdekt (dikke laag stof). wat heerscht die cd eigenlijk.

Bazzio Attacks!!!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 27-06-2003 21:17 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Vind the gathering toh een stuk beter, chuck zingt zo death metal achtig op demonic, maar hij klint wel loodzwaar ja!

attila_de_hun
Posted 27-06-2003 21:19 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Testament mag zo onderhand wel eens wat nieuws uit brengen potverdikkeme. Stelletje luie donders.

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 27-06-2003 21:20 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 27 juni 2003 21:17 schreef enforcer het volgende:
Vind the gathering toh een stuk beter, chuck zingt zo death metal achtig op demonic, maar hij klint wel loodzwaar ja!

Ja zeker de 4 nummers, maar die cd draai ik nog regelmatig.

Bazzio Attacks!!!

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com