quote:
Op 29 september 2003 17:43 schreef Snagger het volgende:
Hmm, echt druk was het niet bij Assassin, duizenden mensen is wat overtrokken maar de aardschok was belachelijk bezig met 'meest overbodige reunie' want het was (samen met TTD) de beste band van heel wacken!! Wat een geniale show!!
Maareuhm, Atomic steif heeft inderdaad in violent force gedrumt (en sodom, living death) waar ook Sataniac, die nu bij Desaster zingt, in zat...
Ben benieuwd naar het nieuwe album van Assassin. Binnenkort ook interview met Assassin op de vampire mag.!
`
Oop een festival als wacken is een paar duizend niet zo veel hoor HAHAHA, er liepen 50,000 man rond misshien wel meer...
Ik stond vooraan en daar was het echt stervensdruk, nou ja laten we zeggen dat die tientallen die de aardschok omschrijft iig belachelijk zijn!
Alleen in de moshpit waren al enkele tientallen bezig en daar stond ik toch zelf tussen..
Ik erger me me gewoon rot aan de aarsschot, Hirax behandelen ze niet, de neiwue sodom live CD wordt niet eens bepsroken, Assassin wordt afgezeker, de neiwue destruction wordt afgedaan als TE old school etcetc....
Maar o wee als metallica of Slayer of Machine Head weer met een tweederangd album komt dan staat er gewoon weer een 95 onder!
Assassin was super en nee ze lopen inderdaad niet met het kruis tussen de knieen, hebben geen dreadlocks and ook geen grote gouden kettingen....
Ze dragen geen corpse paint en gebruiken geen blastbeats en orkesten, maar dan hoeft het nog niet automatisch slecht te zijn..
Ik was voorbereid op een matig optreden, ik bedoel dat is vaak zo met reunies, maar het was gewoon goed het viel me 600% mee!