|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
JAJAJA the organization, later ook onder de The O doorgegaan HAHAHA, dat was ook een aafluiting zeg, maar SWARM was nog erger! Nou ben blij dat ze er weer zijn. alleen nemen ze weer allemaal kutbands mee op tour, dan willen ze ineens weer bij de jonkies horen net als Anthrax da's altijd minder! |
|
oeh, die single van exodus maar een proberen aan te schaffen op het fest. Scar Spangled Banner, hehheh. gave titels, vwb die aankomende plaat. Oud Vuil. |
|
Ja die single wil ik zeker ook hebben, zal een collectors item worden, plus ik ben superbenieuwd naar alles wat EXODUS uitbrengt! |
|
Zo ge hem toch effe slightly bumpen! Ik vroeg me af of er hier meer liefhebbers van INTRUDER rondlopen, ik heb laatst hun "a higher form of killing" weer eens uit de kast gepakt en eigenlijk een heel vette CD! Ook "death and insanity" van hallows eve, aargghhh wat een vette haknummers staan daarop zeg, jammergenoeg heb ik die nog niet op CD! |
|
ja, hallow's eve was ook errug gaaf. beetje conceptelpee was dat, toch? maar weer eens opzoeken. Oud Vuil. |
|
quote: "death and insanity"vind ik eigeblijk de minste van Hallow's eve. Vooral Tales of terror vind ik super. Maar hun laatse ook. "Rot gut" is een van hun vetste nummer |
|
Ik vind alle hallows eve platen super, maar Death and Insanity is de enige die ik niet op CD heb, vandaar dat ik hem nu weer eens uit de kast had getrokken op vinyl en staan toch wel verdomd vette nummers op! Overigens moet ik zeggen dat ik sinds kort ook weer die WARNING SF Cd aan het luisteren benm wel erg melodieus maar echt VET! Ik heb overigens nog een originele Roadracer Pricekillers versie for trade van de eerste hallows Eve! |
|
Zit net naar mijn net nieuw aangeschafte digi CD uitvoering van SODOM "tapping teh vein" te luisteren natuurlijk had ik die al in de gewone uitvoering..... Maar iedereen die SODOM verwijt geen technische muziek te kunnen spelen moet toch deze CD eens aanschaffen, eht is echt behoorlijk wat ze hier neerzetten.....had lange tijd niet meer naar dit album geluisterd omdat het me te Death metal achtig is, maar het is eigenlijk een verdomd goed album! |
|
Hmm, Wel een sterk album ja, maar op de een of ander manier grijp ik toch altijd eerder naar Persecution Mania of Agent Orange. Wachturm blijft natuurlijk wel een absolute klassieker, en Sodom heerst gewoon. Murder in the front row....... |
|
daar heb je gelijk in geldt voor mij ook, maar toch is het eigenljik best een vet album, maar wat ik zei iets te technisch en death metal achtig, eigenljik misschien het meest ontypische Sodom album! |
|
quote:Ik ga voor Death & Insanity, Metal Merchants en Speedfreak... bij die drie weet ik niet meer waarheen, bangen, moshen, freaken! btw hebt iemand nog gehoord van die Warning SF tour waar ze met Vicious Rumors meegingen? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
nee nooit van gehoord, heb wel destijds een aanplak biljet gezien in de Manifesto in Hoorn dat Agent Steel op tour zou komen met Laaz Rockit.... Dat is nooit doorgeggaan, en later hoorde ik dat dat een fout was en dat het Warning SF ipv Laaz Rockit zou zijn, maar ik geloof dat het hele concert niet door is geggaan. Zit nog steeds op een Laaz rockit reunie te wachten! Ze hebben volgens mij wel op thrash of the titans gespeeld! |
|
op ToTT wel ja... heb hun gitarist aan het werk gezien bij AngelWitch hier maar da's ook alles... en AS/LR is hier ook afgelast geweest een paar maanden terug, Metallysee in probs of zo ik weet het fijne niet. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Maar blijkbaar zat er dus wel een Laaz Rockit reunie in de pen! Ik hoop zo dat dat gebeurd "nothings sacred" is een van mijn favorite CD's ever! |
|
quote:jazeker en javast! Nothign Sacred, doet me ook steeds aan Grinder denken Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Dat zou vet zijn! ja GRINDER daar heb ik ook nog ergens een CD van isinderdaad ook de moeite waard! Die drummervspeelt nu bij Grave Digger geloof ik! |
|
Gister voor het eerst Wehrmacht gehoord, heerlijke band is dat! Verder Mandator weer herontdekt, das al helemaal Life doesn't get much better than this! |
|
Thrash kruipt in je bloed verdomme , ik begin me steeds meer in deze metaltak te baden : Slayer, Destruction en ouwe Metallica waren er maar er is verdomme nog een hoop te ontdekken, ...vandaag reeks Sodom cd'tjes aangekregen, net in de auto weer lekker zitten raggen op Slaughter... Heeft btw iemand de nieuwe van Necrodeath al gehoord? [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 24-09-2003 1:03] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Wehrmacht Rules!!!!!! Thrash is gewoon de meest brute anti poser metal die er is HAHAHAAH! |
|
ik moet die shark attack eens orgineel op de kop tikken [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 24-09-2003 9:20] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik heb de originele CD op shark records, maar er is ook een goede rerlease van die klnikt overigens een stuk beter! maar ja er gaat niets boven een originele persing! |
|
SODOM Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
JAJAJ rustig in 2004 komt er een nieuwe SODOM schijf ik kijk er ook naar uit! Als hij net zo goed wordt als "M 16" ga ik helemaal uit mijn dak! DE thrash schijf van 2001 IMO! |
|
je hebt dus nog steeds niet the antichrist gehoort, valt me van je tegen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |