|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je bedoelt het nummer van destruction?? Dat is een van mijn favorieet Destruction nummers, misschien dat we die gaan spelen op de zuiderparkdagen in Rotterdam! |
|
quote: nee deze keer bedoel ik de band tormentor wanneer zijn die zuiderparkdagen? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Poehhhhh.....in juni geloof ik. We gaan iig zaterdag beginnen met de demo, en eind van de maand gaat de drummer een maand op vakantie SHIT! HAHAHAHA maar goed als we de komende twee weken de drums opnemen, kunnenw e iig wat doens als is weg is. ja TORMENTOR was toch gewoon KREATOR voordat ze KREATOR heetten? Ik heb ergens een Cd met hun demo en die van Destruction op 1 CD |
|
quote: tormentor was idd de eerst naam voor krreator. Hun demo staat op de heruitgave van hun debuut. |
|
quote: Endless Pain (1985) / Noise Records Songs: 1. Endless Pain 2. Total Death 3. Storm of the Beast 4. Tormentor 5. Son of Evil 6. Flag of Hate 7. Cry War 8. Bone Breaker 9. Living in Fear 10. Dying Victims 11. Armies of Hell (demo) * 12. Tormentor (demo) * 13. Cry War (demo) * 14. Bone Breaker (demo) * * bonus tracks on the remastered cd, taken from the '84 demo End of the World, when the band was known as Tormentor. track #1 from the demo (Intro) is not included deze bedoel je |
|
yep! vette cd!!!!!!!! |
|
inderdaad zeer lekkere cd |
|
ja klopt, niet hun beste CD iig! heeft iemand hier de Nieuwe ANTHRAX CD opgepikt ben wel benieuwd wat iedereen ervan vind! Ik vond hem beter dan de laatste 3 albums, maar nog steeds een grote teleurstelling, ik mis de MOSH! en die stem van dei Bush is gewoon niet ANTHRAX, bij Amored saint vind ik hem gaaf maar bij ANTHRAX komt ie heel beperkt over! |
|
alleen komt het nummer cry war me zo bekend voor "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ik heb die cd gekocht en heb er spijt van. idd, van hun John bush periode is het een van de beste maar kan absoluut niet tippen aan de eerste drie cd's van anthrax. die gasten zijn gewoon op en ik hoop dat ze er mee kappen. armored saint vind ik ook heel goed trouwens en bush past daar veel beter bij.. |
|
ja, maar aan de andere kant waren ze live wel weer vet! ze speelden iig die oude nummers weer! Maar ja het wordt of tijd voor een reunie met Belladonna (very unlikely) of stoppen! Maar ja de pers geeft ze weer alle support dus dat kan nog effe duren. het hoesje van CD was eindelijk wel weer eesn de moeite waard! |
|
De nieuwe Anthrax vond ik ronduit slecht. Niet alleen als Anthrax zijnde maar de muziek zelf zoog ook (kan zijn dat het niet meer klinkt als Anthrax maar dat het nog wel goed te nassen is). Jammer I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik heb die laatste Anthrax ook gekocht, en hij valt me helemaal niet tegen. OK, ze gaan niet zo tekeer als op de eerste 3 LP's. Maar dat doet Slayer ook niet, en daar hoor je dan weer niemand over. Kortom, ik vindt het een gave plaat. Maar een echt hoogvlieger is het niet BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Dat laatste album van Slayer is gewoon kut |
|
Vindt ik ook, maar het ging er maar over dat Slayer niks verkeerds kan doen bij de meeste mensen omdat ze toevallig een stel klassiekers op d'r naam hebben staan. Gave band, daar niet van. Maar je hoort voortaan iedere (zatte) malloot SLAYÓÓÓÓR roepen, allemaal een beetje té, als je het mij vraagt BLASTBEATS FOREVER |
|
haha, ben ik even blij dat ik de nieuwe slayer-albums niet ken I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ja ik vond hem in het begin wel aardig, amar onderdehand vind ik het een kloteplaat! Er staan een paar aardige nummers op maar dat si het dan wel. Met name "cadillac rock box" is een lekker rock nummer, mar heeft totaal niets met Anthrax te maken, Die nieuwe gitrist van ze is ook zeer middelmatig! |
|
quote: slayer nu is niks meer. ik heb onlangs "reign in blood" op cd gekocht (had alleen vinyl) en als je die draait blijkt hoever slayer is gezakt. net zoals anthrax en metallica. live is slayer trouwens ook kut. hoelang spelen ze al diezelfde set, met de zelfde aankondigingen. saai. |
|
Die nieuwe SLAYER cd's zuigen idd ook behoorlijk, zeker de laatste twee! |
|
God hates us all...dies niet al te gaaf nee |
|
quote: Laatste 4 BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: ik zie niet wat er mis is met Divine Intervention hoor |
|
Leg jij Seasons In The Abyss eens naast die Divine Intervention, tádaa : Antwoord !! BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: geen antwoord: Leg jij Seasons in the Abyss maar eens naast Reign in Blood zelfde probleem |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |