|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Cool ammar ben erg benieuwd! |
|
ja man, ben echt blij dat ik nou eindelijk een cool S.O.D. shirt heb .. woehahahaha!! En die van DarkAngel is ook wel gaaf, ze hebben een heel cool logo. Toch halen deze shirts het niet bij de almachtige Enforcer shirts hahahaha some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Oh ja ik heb ook een oude sodom shirt gekocht van under the sign of evil van Sodom |
|
Alleen jammer dat jullie tourshirts van 1988 uit 2003 stammen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: ik heb 't ook over kraampje @ Graspop |
|
quote: die heb ik ook gekocht van et weekend samen met een lp van sodom - better of death deadhead - the feast begins at dawn en nuclear assault - survive die 3 dus op lp en de cd van death angel - the ultra violence en thargos - killfukk, die laatste kreeg ik backstage van een andere winnaar die ik die band speelt.en nog een destruction shirt en poster gekregen van ze "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Cool, gave CD en LP's! AArtrgghhhh zal "Violent restitution" van RAZOR morgen naar de verdeelplats sluizen da's echt een onsterfelijke thrashclassic! |
|
quote: nouja, de originele zijn natuurlijk makkelijk te herkennen, die zijn GRIJS! dus als er een splinternieuw shirtje van in the sign of evil langs loopt, dan is 't gewoon een herprint, so what? ik heb een shirt van mercyful fat don't break the oath in - tour 1985 usa - reunie 1993 versies. en als ik nu een mooie herprint tegen kom, koop ik die ook! [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 07-07-2003 22:31] Oud Vuil. |
|
Ja, ik heb hele mooie (officiele) herprints van: SODOM - obssessed by cruelty - in the sign of evil - witching metal origineel - get what you deserve - masquerade in blood - code red - ??? een of anders non album related shit oh je hoesje van de ten black years CD - The saw is the Law LOl ik heb eienlijk best veel sodom shirts! Van NUCLEAR ASSAULT heb ik ook twee hele mooie "reissues": - Survive - Handle with care Van DESTRUCTION - Reunion 2000 - Mad Butcher van KREATOR - Flag of Hate (reissue) - Endless Pain (reissue) LOL voor de originelen ben ik toch wat te jong! Stond laatst te tellen heb ovr de 100 shirts, en toch koop ik iedere keer weer! |
|
RAZOR, "violent restitution" zou nu ongeveer klaar moeten zijn voor distributie! geloof me dit is een thrash meesterwerk! |
|
er is moeilijk aan razor materiaal te komen tegenwoordig , maar ja wat niet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
LOL nee da's waar. Sommige items van RAZOR zijn mega zeldzaam! o.a. De Armed and dangerous LP origineel op voice records, dei wil ik HEEL graag hebben, maar heb hem nog niet onder de $ 250 gezien! de "evil invaders" Pricekiller CD, dus de originele roadracer persing, die heb ik wel. de "exhumed" 2-CD op fringe records, die zie ik wel eens maar ook duur, minstens $ 60. Vrder zijn de "gewone" persingen op fringe van "shotgun justice" en "open hostility" ook niet overal te krijgen, je ziet ze zlden, alleen op metal markets enzo. |
|
AAHHHHHH ik ben EXUMER possesed by fire kwijt aaaahhhh dat ding vind ik vast nooit meer ergens Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: AAAH NEEE!!! dat meen je niet, dat was het enige kraampje waar ik NIET bij de tshirts had gekeken ...!!! stupid stupid stupid some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
lol heeft nu iedereen dat t-shirt van dark angel haha heb hem ook en tnightmare volgens mij loopt straks heel zm erin wel grappig bootleg shirt bijna alle shirt's van G.O.D zijn bootlegs hij had ook nog een anthrax fist full of metal liggen maar daar was ik te laat voor. ik heb daar ook obsessed by cruelty weg maar ik zag hans zn foto (overkill topic) en nu blijkt de mijne er toch anders uit te zien. mijn sodom logo is precies zoals op de cd dus rood terwijl die blauw is Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
over thrash shirts gesproken .. hiers een gave .. jammer dat de maat medium is, anders had ik wel meegeboden ... http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2542969175&category=30692 some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
die obssessed by cruelty die ik heb is een officiele reissue! Ik heb een oud shirt van Anthrax van Persistence of time maar da's ook een M die pas ik niet meer! Possessed by Fire van Exumer heb ik ook een shirt maar da's ook een (officiele) reissue! Anthrax shirts zji niet zo zeldzaam, op ebay staan er legio! Ik heb wel die "spreading the disease" gekocht bij het concert in Rotterdam! |
|
Spreading the Disease heb ik ook ja! Ik wil graag nog een I am the Law shirt omdat ik ook fan ben van Judge Dredd (Ik heb bijna alle oude comics, de film sucks btw) some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Ik heb hier een lijst van wat ik in totaal allemaal gehaald heb op graspop: Heathen Breaking The Silence Helstar Burning Star Living Death World Neuroses Hades Live:On Location Macabre Gloom Impending Doom Creades Sacrilegea Running Wild Under Jolly Roger Holy Moses The New machine of Liechtenstein Savatage Hall of Mountain King Sodom(EP) Expurse of Sodomy Sodom Agent Orange Sepultura Schizophrenia Witchfynde Give 'em Hell Death Angel Frolic through the park Kreator Coma of Souls Sodom Better off Dead Sodom Mortal way of live Iron maiden Killers Megadeth Killing is my business Morbid Angel Blessed are the Sick Meshuggah Contradictions Collapse Forbidden Raw Evil live at the dynamo Forbidden Point of no Return (best off) Nou dat was hem!!! |
|
gaaf spul, ik heb ook enkele daarvan gehaald. die Witchfynde Give 'em Hell zag ik ook liggen, oeh die wilde ik graag die is echt GOED! maar hij was me te duur op het moment http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
geld over Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
is idd een hele leuke lijst! Ach ik heb jaren dat ik van wacken kom met meer dan 30 CD's 5 shirts en een zooi LP's! HAHAHA, maar ja dan ben ik ook wel effe platzak, maar zo is het leven van een metalhead! |
|
Nou ik moet zeggen dat ik een hele tijd op zee gezeten heb dus spaar je een hoop geld op en dat geef ik nu dus uit Ik heb vandaag nog een nieuwe verzamel van Napalm Death van het earache label daaar zal napalm death wel blij mee zijn na al dat gezeik met dat label!!! En een album van D.R.I : Dirtiest...Rottenest Maar over die oude shirts die opnieuw uitgebracht worden , wat maakt het nou uit tuurlijk is het veel gaver als je originele heb van 88 i.p.v nu maar dat zal moeilijk gaan aangezien ik 9 was en nog niet met metal bezig was maar met de snorkels en de smurven!!! Dus ben ik blij dat ik nu toch herdrukt shirt heb kunnen bemachtigen |
|
herdrukken zijn nog zo verrekt maagdelijk zwart Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |