|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: geen probleem, maar volgens mij is er maar 1 LWS! |
|
gek downloaden gaat met 40 KBps hier een uploaden met 8!!! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 02-07-2003 18:24] |
|
hmm ik downlaod met 180 kbps Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
He trouwens waar kun je zien hoeveel kbs je kunt downloaden op je computer??? Oh ja ik zoek ook nog vinyl van Sodom vanaf de tweede tot de laatste (M 16)!!! Weten jullie no adressen??? En ik zoek ook nog Holy Moses Finish with the Dogs als ik me niet vergis??? |
|
He weten jullie trouwens waar kun je zien hoeveel kbs je kunt downloaden op je computer??? Ik ben acomputertechnisch!!! Oh ja ik zoek ook nog vinyl van Sodom vanaf de tweede tot de laatste (M 16)!!! Weten jullie no adressen??? En ik zoek ook nog Holy Moses Finish with the Dogs als ik me niet vergis??? |
|
Als het om thrash gaat ga ik voor Sodom, Slayor, Nuclear assault, Destruction |
|
FORBIDDEN! |
|
EVIL http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Ik heb die HOly MOses op Cd, wil hem wel copieren, maar verkopen NOOIT HAHAHAHAHA! HELE vette CD trouwens, Sodom vinyl is nog wel aan te komen, ik heb: Persecution mania Pic LP Agent Orange Pic 2-LP filmbox Expurse of Sodomy transparent vinyl saw is the law 12" obssessed by cruelty verder ook niet maar op ebay staat genoeg. |
|
quote:doe geen moeite ik hebbem al digitaal staan, uploaden dan maar? Die fucking skateerrrrsss Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: En waar kan ik hem dan downloaden ?? Ik zie jullie wel vaker dingen schrijven over uploaden op een "verdeelpunt", maar ik weet dus echt niet waar/wat. Bij voorbaat bedankt ! BLASTBEATS FOREVER |
|
HA ik heb hem dus al eens ge-upped!!!!! vrij lang geleden al zelfs Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Dat mogen we in feite niet eens zeggen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ook niet stiekem BLASTBEATS FOREVER |
|
HAHAHAHAHAAHA, zet de bierkraan open! TANKARD To Release 'Beast Of Bourbon' In Early 2004 - July 4, 2003 Veteran German thrashers TANKARD have set "Beast Of Bourbon" as title for their upcoming studio album, tentatively due in early 2004 through AFM Records. The follow-up to last year's "B-Day" will once again be recorded at Stage One studio in Bühne, Germany with producer Andy Classen. |
|
wanneer komt die metallica tribute met oa Tankard (damage inc* )eens uit verder nog meer duitse bands Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Door een fout van de PTT heb ik nu wat HIRAX itms dubbel, ik doe alles in een keer weg en betaal het Katon terug daar hij me twee ker alles gestuurd heeft! 1. HIRAX - Raging Violence XL T-shirt (PUSHEAD drawing!!!) 2. HIRAX - Blasted in Bangkok 10" white vinyl (oerversie van bombs of death staat erop) 3. HIRAX - Barrage of Noise 10" red vinyl 4. Phantasm - Wreckage CD (thrash project met gene Hoghlan, Ron McGovney en katon!) 5. HIRAX - El Diablo Negro PIC 7" en wat posters en flyers etc. 60 EUR ex verzend! is precies wat ik gedokt heb zijn echt hele mooie NIEUWE spulletjes! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 04-07-2003 19:03] |
|
godverdegodver, wat is die 2de Cyclone goed, zeg!!! hartstikke bedankt, enforcer!!! Oud Vuil. |
|
ook per stuk te koop? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ja vet he die Cyclone, is zo'n wereldplaat! geen dank, HAHAHA, ben blji dat iemand het weet te waarderen! Orion, nee sorry liever niet, wil eerst kijken of ik het zo kwijt kan, anders blijf ik leuren met die spullen! Is lullig heeft er 3 maanden over gedaan om aan te komen, en ondertussen had ie het al opneiuw gestuurd, maar katon is zon toffe peer dat ik het hem wil terug betalen! Je kunt alles trouwens los bestellen op de hirax website! het is echt heel leuk spul! dat shirt is werelds een echte aandachtstrekker! Ik zal die Phantasm CD eerdaags op de verdeelplek zetten! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 04-07-2003 21:59] |
|
daar ging eht me juist om maar die betaling is zeker weer via een creditcard en die heb ik niet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Oh kut ja dat is wel zo, wat zou je willen hebben dan? Moet ik effe checken of ik ioemand weet die de rest wil kopen maar lukt dat niet wil ik het liever als geheel verkopen. |
|
Phantasm und that shirt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Effe checken, ik laat vamme horen, heb je mijn CDlijst ontvangen? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |