|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja de nieuwe Metallica is echt vet! |
|
quote: als oudste thrasher hier (35, maak plaats voor de ouderen jonkies )vind ik dat metallica oude stijl wel thrashnummers heeft(fight fire with fire etc etc) maar verdere meer naar de speed metal neigt (lichtere variant van thrash) maar hoe je het ook noemt, DE EERSTE DRIE VAN METALLICA ZIJN VERPLICHTE KOST. |
|
tsah! Ik weeeiiger Metallica te luisteren buiten Kill'Em All, so MAKE ME 35 wacht tot ik zo oud ben dan ben jij....48 Iemand zei ooit tg me: Metallica? phuh w'rom MetallicA als er toch al Slayer was? Jammer dat ik Slayer ook al ferm beu ben of ik moest hem 100% gelijk geven [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 08-04-2003 17:28] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: ach, dan ben ik waarschijnlijk nog niet veel veranderd zij het mogelijk wat grijzer, rimpeliger en nog een grotere cd verzameling. |
|
en een grotere Thräshbëlly Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Nope! Inferiorto none is nooit heruit gebracht op axe killer, alleen origineel op een klein label, ben de naam effe kwijt! Die eerste Brutal destruction is idd heruitgebracht! OMR en RC zijn bootlegs Axe Killer niet! |
|
ah ITN stond er neit bij, maar idd, en dat moet het Justice label zijn. bootlegs, ja, maar ze worden duur betaald! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Niet door mij, ik hou niet van bootlegs, hb r natuurlijk wel een paar maar daar betaal ik niet veel voor, ik betaal liever veel voor een origineel! Maar sommige RC or OMR cd's zijn veel geld waard ja, dat is zeker zo. |
|
Hé Enforcer, was jij ook niet op zoek naar Vio-Lence - Opressing The Masses ?? Hij staat nu op E-bay Nederland, kom naar beneden en sla je slag !!! BLASTBEATS FOREVER |
|
nu aan het luisteren: Demolition hammer - Tortured existence VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Ik moet Iron Glory gelijk geven over Slaughterlord: die zanger moet de echo en al die andere verdomde effecten van zijn stem af halen. DAN was het een aardige cd geweest... Jammer jammer jammer... |
|
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! een dikke streep door de reunie van vio-lence. lees maar: MACHINE HEAD have officially recruited ex-VIO-LENCE/TECHNOCRACY axeman Phil Demmel as their new full-time guitarist. Phil joins the band as a replacement for Ahrue Luster, who amicably left the group last May due to "creative differences." The San Francisco Bay Area band are thrilled to welcome Demmel to the camp, as he brings along exceptional guitarist skills and an extremely positive vibe. "It just feels like MACHINE HEAD jamming with Phil," bassist Adam Duce said in an official press release. Demmel's addition to MACHINE HEAD marks the reunion of one of the more explosive guitar teams in metal history. The Robert Flynn/Phil Demmel partnership was first cemented in seminal Bay Area thrashers VIO-LENCE when the two axemen were barely out of their teens. "I don't know why we have a chemistry together, but man, I'm telling ya, when the four of us jammed together the other day, there was sparks flyin' out of the practice room," Flynn explained. "It was electric!" Phil's decision to join MACHINE HEAD as a full-time member will also mark his departure from the recently-reunited VIO-LENCE, who are a set to perform their final gig with Demmel as the headliners of the 420 Musik Conspiracy festival in San Francisco on April 19. To honor the occasion, Flynn will be joining VIO-LENCE on stage for the first time since he left the band in February 1992 to form MACHINE HEAD. Demmel has previously filled in on second guitar for MACHINE HEAD's summer 2002 European dates, and has made a guest appearance on two tracks on the group's new live CD, "Hellalive", released last month through Roadrunner Records. MACHINE HEAD are currently writing and demoing material for their fifth studio album, tentatively due in late 2003/early 2004. Among the tracks set to appear on the as-yet-untitled follow-up to 2001's "Supercharger" are "All Fall Down", "Pins And Needles", "Descend The Shades Of Night", "Bite The Bullet" and "Left Unfinished". KLOTEZOOI!!!!!! Phil demmel schreef al het vio-lence materiaal, was bezig met schrijven van nieuw vio-lence materiaal maar gaat nu dus zijn talent verspillen bij die ongelooflijke buttband van een machinehead! |
|
machine head pijpt drollen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
FUKKK< had liever gezien dat Rob terug ging naar Vio-Lence! Dag reissue van "eternal nightmare" en ik ken zoveel gasten die daar op zitten te wachten. Die eerste Machine head vind ik nog wel te pruimen, maar verder UURRGGGHHHHHHHHH! Hmmm, mesnen ik raad aan DE NIEUWE OVERKILL CD te kopen, had het niet verwacht maar hij is echt goed, als vanouds zal ik maar zeggen! Ik vind hem vet, veel beter dan bijv Necro Shine die zoog behoorlijk! Die nieuwe DVD is helemaal geweldig die zit al een week ononderbroken in mijn DVD speler! |
|
Killbox 13? Ik had zo mijn twijfels maar ik denk dat ik hem morgen even ga beluisteren en als die me bevalt kopen natuurlijk. Slaytanic. |
|
quote:4! changed to 'ouwe' |
|
ja KIllbox 13, ach ik vond de laatst 3-4 albums ook niet echt om obver naar huis te schrijven. Niet dat deze plaat nu klinkt naar "feel the fire" maar de oude vibe is terug, ik weet niet hij klinkt gewwoon goed. Er staan een paar kikke snelle thrash nhummers op en een doomy nummers zoals Overkill die ook al in de jaren 80 maakte. Hij si bij lange na niet zo modern als de laatste paar platen! Blitz kilinkt ook weer lekker ouderwets! Ik vond hem erg goed! |
|
Miljaarde als dit een truc is van Flynn om Vio-Lence te nekken trek ik gvd een bassdrum over zijn rotte kop en die nieuwe Over Kill heb'k ook al mogen aanhoren, is idd volledig OK Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik ga nu naar de stad, inkopen doen. Slaytanic. |
|
Ja ik vind hem echt gaaf die nieuwe OVER KILL zeker voor een "nieuwe" CD. Die DVD is helemaal vet 2 uur lang met alle klassiekers erop in super geluidskwaliteit! zet hem vaak alleen al op als zijnde Live CD! Die Flynn is gewoon gek, op supercharger klonken ze net als KORN! Die man is erg afgezakt en nu helpt ie ook nog een VIO-LENCE reunie om zeep, en er zou een nieuwe CD uitkomen! Ja als zowel DEmmel als Flynn er niet inzitten is het toch al een stuk minder! |
|
quote: ja man, ik vind het echt een ramp. straks gaat ie dan lilker nog vragen te bassen ofzo is nuclear assault ook van de baan. echt, ik heb machinehead vorig jaar op graspop gezien en dat was met afstand het meest slechte concert wat ik ooit heb gezien. te bedebken dat een geweldige band als vio-lence wordt opgeofferd voor zo een flutband is zeer jammer. ik begrijp die phil demmel niet goed. zou machinehead zoveel lappen? |
|
quote: vind alleen And justice for all enigzins vermakelijk, de rest boeit me niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik vind de eerste 3 albums van metallica wel aardig, maar meer ook zeker niet. And justice en het black album kan ik ook wel aanhoren, dat was van toen ik net in de metal kwam! Mar heb het nooit een uitzonderlijke band gevonden. Ja wat denk je Machien Head lapt genoeg om van te leven, Vio-Lence lapt 0,0, ik geef hem uit financieel oogpunt geen ongelijk! Machine head zit niet voor niets nog steeds op roadrunner! Dat is zo'n kutlabel dat als je effe iets minder verkoopt je gelijk gedropt wordt, zo slecht gaat het dus niet met MH! Roadrunner staat waar het vroeger garant stond voor goede releases nu juist garant voor belabberde muziek! |
|
quote: geheel mee eens (op de eerste zin na dan ) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-04-2003 15:29] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |